Småland 5 Skrevet 17. April, 2014 Jeg har en lille ”drøm”... At have sex i en jacuzzi eller badekar. Er der et sted, hvor jeg kan få den samme oplevelse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 17. April, 2014 Det sku også min drøm men aner det ik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 17. April, 2014 Du skulle prøve cassioparia Ringsted gade i kbh Der kan det lade sige gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. April, 2014 Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer. Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest youknowwho Skrevet 17. April, 2014 Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer. Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers. Eftersom vi er i Efterlysninger på Sjælland og København, gætter jeg på han befinder sig på Sjælland eller i Kbh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. April, 2014 (edited) Eftersom vi er i Efterlysninger på Sjælland og København, gætter jeg på han befinder sig på Sjælland eller i Kbh Det ser jeg nu :oops: . Jeg er så sjældent inde på efterlysningerne, at jeg dårligt har bemærket den "ny" inddeling. Men det rokker ikke ved, at trådstarter geografisk set godt kunne være lidt mere præcis i sin angivelse – også Sjælland/København er et vidt begreb. Redigeret 17. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. April, 2014 Må nok indrømmer at jeg vist også har den drøm. Er godt klar over at der findes steder hvor disse faciliteter er tilstede, men drømmen skal jo helst udføres med den rigtige pige, hvorfor denne endnu ikke er blevet udlevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Småland 5 Skrevet 17. April, 2014 Jeg er fra Sverige. Men det går godt med hele Danmark.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. April, 2014 Jeg er fra Fyn Men synes egentligt også at der går ok i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 18. April, 2014 Nu ved jeg ikke, hvor i landet du huserer. Nu har Bager foreslået et sted i København, men er du fra Jylland, ved jeg, at der er en mulighed hos Passiongirls (?) i Blichersgade i Randers. Det skal du ikke være helt sikker på - sidst jeg var der manglede bundproppen og den jeg havde med passede godt nok i hullet, men så kunne man ikke åbne den igen - dvs. man kunne ikke lukke vandet ud, hvis man brugte den - ved dog ikke om det skyldtes at der manglede noget nedenunder og det var derfor at den org. bundprop var fjernet. Men jeg har tidligere haft en rigtig lang og dejlig oplevelse med en pige i det boblebad - jeg tror hun holdt mig hen i mindst en halv time - men sexen foretog vi godt nok på lagnerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2014 Det skal du ikke være helt sikker på - sidst jeg var der manglede bundproppen og den jeg havde med passede godt nok i hullet, Men jeg har tidligere haft en rigtig lang og dejlig oplevelse med en pige i det boblebad - jeg tror hun holdt mig hen i mindst en halv time - men sexen foretog vi godt nok på lagnerne Kunne du ikke bare have placeret en balle oven på afløbet? :P Men du har helt ret: Det er svært at sexe ordentligt i et boblebad. Eller i det hele taget i vand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2014 (edited) Kunne du ikke bare have placeret en balle oven på afløbet? :P Men du har helt ret: Det er svært at sexe ordentligt i et boblebad. Eller i det hele taget i vand. det et er ikke så svært igen, jeg har gjort det i svømmepoolen og i havet/ved stranden om sommeren, med jacuzzi er det nemmest at slukke for boblerne Redigeret 18. April, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 18. April, 2014 det et er ikke så svært igen, jeg har gjort det i svømmepoolen og i havet/ved stranden om sommeren, med jacuzzi er det nemmest at slukke for boblerne jeg har også gjort det i en pool (på et feriecenter (om aften)) som teenager, men ikke siden... Tanken tiltaler mig dog nu det nævnes så jeg vil prøve om jeg kan finde nogle flere steder - erindre et eller andet om et sted i Rødovre, sitet var noget med gentlemen wellness noget i den stil - er der nogle der kan huske den ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 18. April, 2014 Hos Copenhagen Sauna Club er det muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 206 Skrevet 19. April, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/119911/store-babser-store-smil En der tilbyder hvad du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 19. April, 2014 Hos Copenhagen Sauna Club er det muligt. Har nogen været på Copenhagen Sauna Club for nylig og kan fortælle om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg