Happy2021 2 Skrevet 20. September Kære brødre så går turen til Århus - igen igen - jeg synes, at jeg de sidste par gange har været lidt uheldig med hensyn til de kvindelige besøg - så vil høre om ikke der er nogle af jer lokal kendte, der kan hjælpe en københavner. Skal til Århus i morgen søndag og er klar på besøg søndag aften! Ikke thai tak! tak for alt hjælp herinde! I er nogle guttermænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 20. September (edited) https://annoncelight.dk/showad/377703 Her er min alltime favorit. Hun leverer hver gang en top oplevelse og på hele paletten. En megasød og ordentlig pige. Hun er også tit i København hvis du bliver lidt afhængig. hun rejser på tirsdag, på en lille ferie. Redigeret 20. September af N88 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy2021 2 Skrevet 20. September Hi N88 Tak for link og anbefaling! Tror jeg aflægger et besøg søndag aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Økomand 37 Skrevet 20. September N88 skrev, for 7 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/377703 Her er min alltime favorit. Hun leverer hver gang en top oplevelse og på hele paletten. En megasød og ordentlig pige. Hun er også tit i København hvis du bliver lidt afhængig. hun rejser på tirsdag, på en lille ferie. Skal også snart til Århus og tænker at muligheden skal gribes hos denne skønhed. Kan du oplyse hvor hun cirka befinder sig? (Bydel, ikke selve adressen). Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 20. September Økomand skrev, for 2 minutter siden: Kan du oplyse hvor hun cirka befinder sig? (Bydel, ikke selve adressen). Tak. Der står 8240 i profilen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 20. September 8240 Risskov. Lækkert byggeri, diskret, nem parkering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 21. September (edited) Hører gerne om du er enig med mig, hvis du har haft tid og lyst til at besøge Sofia. Redigeret 21. September af N88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 16 Skrevet 21. September @N88 Efter at have læst din anmeldelse valgte jeg at besøge hende Anmeldensen kommer om lidt i hovedtråden for anmeldelser i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 98 Skrevet 21. September Glæder til at læse om din oplevelse. jeg tager lige en tur igen imorgen inden hun rejser på ferie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg