Probator 656 Skrevet 19. September http://www.sexyclub.dk/girls/lina4/index.php Det er første gang jeg besøger Sexyclub, så jeg skulle lige lære lidt om parkeringsmuligheder, samt adgangsvejen hen til deres trappe. Den søde teledame hjalp mig, og jeg blev budt indenfor. Stedet synes jeg ser fint og rent ud. Efter kort ventetid trådte Lina ind af døren. Jeg havde valgt netop hende pga. hendes annonce tekst, som jeg læste flere gange. Meget smukt ansigt. Meget flot krop uden et eneste gram for meget. Søde bryster. Ikke store, men ungpigespændte og kæleglade. Jeg håber at hun er tilfreds med sig selv som hun er, for det er jeg nemlig. Jeg havde bestilt 1 times møde med hende. Jeg ville ønske, at jeg havde bestilt 2 timer. Vi pudesnakkede en masse. Det betyder meget for mig, for jeg synes kontakten/nærheden bliver bedre. Udpensler ikke alt, men her slutningen af mødet. Hun gav blowjob med condom samtidig med en 69'er. Jeg bad hende, at ta godt fat i lillemand samtidig med, at jeg nød hendes safter. Uh, hvor var det bare godt. Så blev det tid til cowgirl. Hun omslutter meget tæt, så for det ikke skulle gøre ondt på hende, lod jeg hende ta styringen. Længere og længere ind i varmen kom jeg. Og så fortsatte hun i rolig tempo, indtil telen bankede på døren. Jeg synes hun er mega sød, og hun mindede mig om min egen ungdom, hvor vi eksperimenterede med hinanden, og hver gang vi mødtes blev det bedre og bedre. Jow. Lina vil jeg besøge igen. Helst inden længe. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 19. September (edited) Probator skrev, 1 time siden: Udpensler ikke alt, men... @ProbatorTak for anmeldelse, meeen hvad med lidt sliberige detaljer til onkel statler Han får kun resterne fra de riges bord humor kan forekomme. Blowjob m. Kondom Er det ikke røvsygt? Kun hvad jeg tænker. Redigeret 19. September af Statler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 19. September Statler skrev, for 9 minutter siden: Blowjob m. Kondom Er det ikke røvsygt? Kun hvad jeg tænker. Jow. Det er det ofte. Men jeg bad hende om at tage godt fat, som hun så gjorde. Så blev det faktisk det bedste BJ med kondom jeg nogensinde har fået. Og faktisk også bedre end så mange OWO'er jeg har fået i tidens løb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 19. September Kallemand skrev, for 51 minutter siden: Er hun dansker? Hun har været i Danmark i flere år, og taler sproget pænt. Hun er jo ung. Hun er fra østeuropa. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 17 Skrevet 26. Oktober Probator skrev, den 19.9.2025 at 21:19: Hun har været i Danmark i flere år, og taler sproget pænt. Hun er jo ung. Hun er fra østeuropa. Hvor høj estimerer du, hun er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 26. Oktober boogieman skrev, 1 time siden: Hvor høj estimerer du, hun er? Uha. Svært at huske. Ca. 170-175 cm. Normal kvinde højde. Meget sød og fin kvinde, husker jeg bedst. Smiler nu ved tanken om hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 28. Oktober HrGrey skrev, 1 time siden: Ved du om hun kysser? Sorry. Det husker jeg faktisk ikke om hun gjorde. Du kan bare ringe til stedet og spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg