Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har anmeldt hende før, men jeg gør det gerne igen.

Jeg har besøgt en del Thai-klinikker, dog under et andet brugernavn.
De fleste gange har det været mere for "ekstra" og lidt afslappelse end egentlig god massage.
Jeg må bare sige, at hvis man søger den bedste massage, så tror jeg ikke på at den findes bedre nogen som helst steder her i området.
Lakke giver absolut kun massage, og jeg er sikker på, at hvis du smider undergangerne, så bliver du nok bedt om bare at gå igen.

Hun er ikke i nærheden af, at man når at tænke "nu rører hun den sgu!".
-Men det er også lige meget, hvis man som jeg, kommer for at blive hjulpet af med lidt skavanker.
Jeg ved der er andre der også søger den slags. Prøv hende, og send en venlig tanke bagefter.
Hvis du tænker "jeg prøver sgu om ikke jeg lokke en hånder ud af hende", så glem det, og besøg en af de andre, næsten lige så gode massører. ;)
Hun er ellers pisse flot, og super sød, så det er ikke fordi man ikke kunne... ;)

Hun annoncerer på FB, og har ingen hjemmeside. Hun holder til i Roskilde. Kan også findes på Maps.
Jeg har absolut ingen aktie hos hende, men vil blot gerne anbefale hendes skills til de af jer de søger dem.

God weekend.

D.A.T.Y

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...