smokings 3 Skrevet 19. September Jeg kiggede forbi Delia hun så skide skøn ud og sød på hendes profil jeg har bestilt en halv time da jeg kom til døren kunne jeg godt se at billederne var meget gamle men hun så stadigvæk sød og pænt ud. hele gik meget godt indtil vi skulle i gang så havde hun bare travlt med sin telefon så det trækker lidt ned. blowjob var der ikke meget af det var et minut og jeg sagde at jeg gerne vil have noget mere hun tog den i munden igen og der gik 30 sekunder så vil hun have kondomet på og jeg sagde jeg vil have noget mere igen på grund af jeg har bestilt en halv time Et blowjob på Max tre minutter.Okay så knepper jeg hende men hun blev ved med at sige kom nu kom nu kom nu.jeg sagde igen tage det roligt jeg har stilt en halv time ikke en quickie på 15 minutter og hun sad med sin telefon og skal ud og snakke med sin veninde et par gange også.jeg kommer aldrig igen det var noget af det dårligste jeg har prøvet længe spil af penge hold jer langt væk https://annoncelight.dk/showad/419659 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg