Hop til indhold

Katrine 27 år Slagelse

Featured Replies

Skrevet
  • Author
karljohan1 skrev, for 13 timer siden:

Jeg følger med her

Absolut relevant information til os alle, og specielt i forhold til tråden !

Skrevet
karljohan1 skrev, for 13 timer siden:

Jeg følger med her

Det er ligegyldigt at gøre os andre opmærksom på at du følger med.

I stedet kan du blot klikke på knappen der hedder "følg dette", så bliver du automatisk adviseret når der er nyt i tråden

Dette r venligt ment

Skrevet

En ung smuk pige der tilbyder det hele til det halve - nok for godt til at være sandt. Ikke en annonce jeg vil reagere på. 

Skrevet

Lite reverse search på bilderna så hittar du att dom kommer från en OF profil laroseee

Skrevet

Jeg faldt i, i et svagt øjeblik den 19-02-2025.

Det er afgjort et scam! Jeg mødte op på adressen, og så ville hun have et billede. Hun ville ikke selv sende et. Endte dog med at sende et til hende, for nu var jeg der jo.
Kom ikke noget svar retur. Så smuttede igen en 10 minutters tid senere.

I dag har jeg så modtaget en sms, om at jeg skylder dem 6500 kr for at aflyse i sidste øjeblik. Og ikke har varslet aflysning med 24 timers varsel. De har sendt hvad de tror er min adresse, og truet med at sende privat inkasso for at hente pengene. Og givet en frist til midnat, for at overføre dem.
Og så nævnt, at de kan se et andet nummer registeret på adressen (jeg er single, så ikke tilfældet).

-Jeg har svaret tilbage med en "rolling out laughing emoji" :P De får ikke så meget som en rød reje af mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.