Refresh 1742 Skrevet 18. September (edited) Hold nu op... Jeg havde helt opgivet håbet om at skulle møde skønne Eva igen. https://70210026.dk/eva Jeg mødte hende en enkelt gang sidste forår og det var fuldstændig vildt. Vi var begge helt rundt på gulvet bagefter og jeg følte at jeg havde fundet endnu en kvinde som jeg helt sikkert ville komme til at se en del til Dagen efter tog en anden pige hendes vagt og ugen efter var hun væk fra branchen Jeg har søgt på hende med jævne mellemrum og spurgt efter hende herinde, men uden helt... Indtil i går, hvor jeg pludselig får øje på hende på vagtplanen hos PG. Fik bestilt en tid og timerne sneglede sig afsted indtil jeg skulle se hende igen. Jeg var godt nervøs, da jeg sad på værelset og ventede på hende, for ville det nu leve op til mit minde om en helt vidunderlig og usædvanlig oplevelse? Hej Refresh (altså hun brugte mit borgerlige navn!), sagde hun og hendes øjne lyste op... Jeg håbede sådan at der ville komme nogen af dem jeg kender, så det er dejligt at se dig, sagde hun alt imens vi kyssede og krammede. Hun var endnu smukkere end jeg huskede hende Jeg gjorde hende opmærksom på at vi faktisk kun har mødt hinanden en enkelt gang, så kender og kender... Kun en gang??? Er du sikker på det? Jeg føler at jeg kender dig, sagde hun og så undrende på mig. Pengene skiftede hænder og hun forlod mig i et minuts tid. Da hun kom tilbage fortsatte vi hvor vi havde sluppet, med masser af kys og kram imens jeg listede lingeriet af hende. Ikke helt så smooth som jeg plejer, jeg var vidst stadig lidt nervøs. Hun begyndte at pille ved min underbukser, men før de kom helt af, skubbede hun mig ned på sengen, trak underdrengene af mig og smed dem på gulvet og kravlede frækt ind over mig og satte sig på min mave. Min tommelfinger fandt hendes klit og hendes højre hånd fandt min pik der dunkede bag hendes ryg. Vi sad i et par minutter og nussede hinanden, med dyb øjenkontakt, store smil og et lille frækt grin hist og her. Hun lænede sig ned og kyssede mig grundigt og jeg hviskede til hende "læg dig ned, så jeg kan smage på dig". Modvilligt hoppede hun af mig og lagde sig på ryggen. Af med stiletterne og de selvsiddende strømper... Sikke en krop, helt nøgen, med store flotte tatoveringer og spændt på min berøring. Hun reagerede voldsomt da jeg begyndte at slikke hende og skiftede imellem at ligge stille og nyde og bevæge underlivet voldsomt, så hendes våde fisse blev tværet rundt i ansigtet på mig og hun gned sin stor frække klit imod min tunge, som jeg holdt så stille jeg kunne. Der gik måske et minuts tid, så sugede jeg hendes klit ind i munden og ville påvirke den med tungen, men lyn hurtigt satte hun sig op på albuerne og trak hele sin krop væk fra mig?!? Blev det for intenst, spurgte jeg? Jeg var lige ved at komme og det var alt for hurtigt, svarede hun... Det må gerne tage lidt længere tid... Jeg tror kun jeg slikkede hende i 5 min. men hun trak sig væk 3-4 gange for at få en pause, før hun til sidst lod det ske og lod sig vælte ud over kanten. Nøj, en lækker orgasme Jeg kravlede op imellem benene på hende og kyssede hendes bryster og mund, før jeg rullede kondomet på og trængte op i hende. Hun var sjask hamrende våd og vidunderlig stram og varm. Vi skiftedes til at give den gas og hun kan godt nok bevæge sig. Sjældent har jeg fået så meget modspil i en missionær. Jeg hviskede til hende at hun skulle sætte sig på mig, men så roterede hun underlivet på den vildeste måde, så rideturen måtte lige udsættes et par minutter imens jeg nød at hun ondulerede mig imens jeg lå tungt på hende. Den vildeste ridetur, med alle tænkelige varianter, bort set fra reverse og jeg endte med at trække hende ned, så hun lå tungt på mig imens jeg holdt om hende og kneppede hende nedefra. Da jeg skulle have en lille pause, begyndte hun at klaske hendes underliv voldsomt ned imod mit, imens hun lå i mine arme og efter kort tid eksploderede jeg i en orgasme, som jeg er sikker på de kunne høre helt ude ved busstoppestedet... Da vi havde sundet os lidt, kiggede hun indgående på mig og sagde: OK... Så giver det mening at jeg kunne huske dig! Ikke den værste måde at bruge sin torsdag aften på! Hun trak lidt på det, da jeg sagde på gensyn og sagde at det ved man aldrig, så jeg tror desværre ikke at hun har planer om at få faste vagter igen Jeg håber ikke der går halvanden år før vi kan gentage den seance. Heldigvis kommer den til at sidde længe i kroppen. Sikke en kvinde og sikke en kemi. Lorteliv! Redigeret 18. September af Refresh 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 322 Skrevet 21. September Hun er en stjerne! En lækker dansk milf med lidt tattoos og silikone. Har også besøgt hende et par gange, og skal besøge hende igen, når muligheden byder sig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 23. September Ny profil på AL: https://annoncelight.dk/showad/438548 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 405 Skrevet 24. September Hun er på denne her uge og næste uge på pussygalores.dk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 29. September (edited) Hvis man (sådan helt teoretisk) allerede svømmer i magi og har svært ved at prioritere, så er det en RIGTIG skidt ide at besøge Eva! Jeg har heldigvis altid været dårlig til at følge mine egne råd, så i går aftes blev det cementeret med syvtommersøm... Det bliver dyrt det her! Magen til lækkert stykke kvindemenneske skal man da lede længe efter og med kemi der gør at vi bare smelter sammen og tid og sted forsvinder... Og så er hun tilmed et episk knald, der på sprødeste vis tager hvad hun vil have og elsker at mærke at jeg tager mit Det er meget svært at få armene (og lemmet) ned Redigeret 29. September af Refresh 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg