Hop til indhold

Khao Lak Thailand

Featured Replies

Skrevet

Jeg står i den situation at jeg skal 14 dage til Khao Lak med konen til december. 
Vi har flere gange været på Phuket og der er jo rigelig mulighed for frække ting og sager, men hvad skal vi regne med at Khao Lak kan byde på?

Er Khao Lak helt blottet for go-go barer med ST piger, frække massagesteder med mulighed for mere?

Synes ikke rigtig at kunne søge mig frem til noget på nettet..

Skrevet

Bandit :P og du tager sand med til Sahara :D der er både  thaimassage shops og bargade med piger/damer, så der er muligheder <3

Men hvordan kan du få " fri " :wub: til det sjove :D

Men go tur Swingod og i high Season :) så vejret er i top 

Skrevet
daxton skrev, for 18 minutter siden:

Stop nu bare dig selv. 28 spam opslag blot med link. 

Synes der er meget af den slags støj for tiden. Måske endnu et falsk link.

Har hermed anmeldt.

@butterfly Det kan oftest sagtens lade sig gøre. Man skal bare sikre sig det rigtige alibi og udnytte når vinduet står åbent ^_^

Swingod skrev, for 3 timer siden:

Er Khao Lak helt blottet for go-go barer med ST piger, frække massagesteder med mulighed for mere?

Der er op til flere muligheder. For de sjove massagesteder, blot gå efter dem hvor deres tøj sidder lidt strammere. På Phet Kasem Road er der flere og ellers en sidegade tæt på Night Market på Chai Hat Bang Niang Road. Samme område finder du også girlybars.

God tur :)

https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-khao-lak/

Redigeret af kasperbo

Skrevet
  • Author
butterfly skrev, den 18.9.2025 at 22:14:

Bandit :P og du tager sand med til Sahara :D der er både  thaimassage shops og bargade med piger/damer, så der er muligheder <3

Men hvordan kan du få " fri " :wub: til det sjove :D

Men go tur Swingod og i high Season :) så vejret er i top 

Det er nu alligevel en anden type sand de har dernede :P :biggrin: lidt mere finkornet til tider ;)

Jeg behøver heldigvis ikke finde på “forklaringer “ på hvorfor hun ikke lige skal med ned og have massage eller med på gåtur, men fedt der er muligheder for lidt “ballade i gaden” :)

Sidst vi var på Phuket var det faktisk hende der fik hun lokket mig afsted til Christins Massage i Patong - hvilket var en blandet oplevelse..

Tak for indlægget :)

Skrevet
  • Author
kasperbo skrev, den 18.9.2025 at 22:47:

Stop nu bare dig selv. 28 spam opslag blot med link. 

Synes der er meget af den slags støj for tiden. Måske endnu et falsk link.

Har hermed anmeldt.

@butterfly Det kan oftest sagtens lade sig gøre. Man skal bare sikre sig det rigtige alibi og udnytte når vinduet står åbent ^_^

Der er op til flere muligheder. For de sjove massagesteder, blot gå efter dem hvor deres tøj sidder lidt strammere. På Phet Kasem Road er der flere og ellers en sidegade tæt på Night Market på Chai Hat Bang Niang Road. Samme område finder du også girlybars.

God tur :)

https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-khao-lak/

Tak for link - det er meget værdsat :) 

Det ser ud til at vi kommer til at bo lige i nærheden af de ‘interessante’ gader og barer… det skal nok blive sjovt :D

Og tak for tippet. Jeg vil holde øje med med pigernes uniformering på massage stederne.. :D

Skrevet

swingod jeg tror du blir en smule skuffet hvis du regner med phuket style i khaolak det er mere familieland med børnepool og all inclusive buffeter end gogo barer og st piger det nærmeste du kommer frække massager er nok en thai dame der knækker ryggen på dig så du går skævt i en uge vil du ha fest og ballade så bli i phuket en dag eller to ellers er khaolak mest godt til at lade konen slæbe dig med på marked og spise fisk i kokossoya men til gengæld er der flot natur så måske du kan lokke lidt romantik ud af det

Skrevet
kasperbo skrev, den 18.9.2025 at 22:47:Der er op til flere muligheder. For de sjove massagesteder, blot gå efter dem hvor deres tøj sidder lidt strammere. På Phet Kasem Road er der flere og ellers en sidegade tæt på Night Market på Chai Hat Bang Niang Road. Samme område finder du også girlybars.

Tak for delingen. Har du selv været på øen ? Eller er det noget du har læst dig til vil linket ? 

Skrevet
Anders2300 skrev, for 2 timer siden:

Tak for delingen. Har du selv været på øen ? Eller er det noget du har læst dig til vil linket ? 

Har selv været der - men benytter selv ThailandRedcat ivrigt til den slags. 

Khao Lak er desuden ikke en ø.

Du spørger fordi?

Skrevet
kasperbo skrev, for 11 timer siden:

Har selv været der - men benytter selv ThailandRedcat ivrigt til den slags. 

Khao Lak er desuden ikke en ø.

Du spørger fordi?

Spørger fordi det er fedt at høre fra nogen der faktisk har været på stederne. Der er jo meget ofte meget positive beskrivelser af stederne mht piger osv på de forskellige sider på nettet og det er ikke altid de helt matcher virkeligheden. Tak for delingen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.