Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Nu sidder jeg så her og "chatter" og så videre, men kan mærke at det sgi ikke er helt nok, så hvad gør man så Jeg bor laaangt oppe i nordsjælland, så mulighederne er altså ikke så store Har i nogle forslag Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2014 (edited) Forårsrengøring... Det hjælper mod de beskidte tanker, -behøver jeg og sige at mit hjem er som en tro kopi af Cilit Bang reklamerne Redigeret 16. April, 2014 af Kysseglade Molly 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. April, 2014 Så må man enten lette måsen. Bruge de muligheder der er eller frem med klør5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. April, 2014 Vil du have ledt tankerne væk fra det sjove kan jeg anbefale at hive hår ud af pungen med en pincet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 16. April, 2014 Jamen hvad med at finde en pige du kan hygge dig med så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Vil du have ledt tankerne væk fra det sjove kan jeg anbefale at hive hår ud af pungen med en pincet. Ved du hvad smukke tøs. Der er sgu ikke nogen Altid pænt barberet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Jamen hvad med at finde en pige du kan hygge dig med så ? Og hvem skulle det så være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. April, 2014 Ved du hvad smukke tøs. Der er sgu ikke nogen Altid pænt barberet loool så nap dem i næsen... det skulle gøre helt ufattelig ondt. Lool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. April, 2014 Vil du have ledt tankerne væk fra det sjove kan jeg anbefale at hive hår ud af pungen med en pincet. Det kan også gøres med fingrene - og jo langsommere jo bedre Når du så er færdig med dem på pungen tager du dem omkring røvhullet - det virker, hvis du har svært ved at lette røven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 loool så nap dem i næsen... det skulle gøre helt ufattelig ondt. Lool Elsker altså alle de ting du skriver. sgu pisse irreterende at du bor sååååå laaaangt væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. April, 2014 loool så nap dem i næsen... det skulle gøre helt ufattelig ondt. Lool Det er ikke så slemt - dem i ørerne er værre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Prøvede rent faktisk en voksbehandling på mine kære små kugler engang. det var et væddemål og kan sige at jeg vandt, men gør det ALDRIG igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. April, 2014 Prøvede rent faktisk en voksbehandling på mine kære små kugler engang. det var et væddemål og kan sige at jeg vandt, men gør det ALDRIG igen Jeg har engang prøvet med bikini linien.... det var dælme heller ikke nogen pisse god ide. Det endte med jeg sad i 3 timer og ventede på en kæreste kom hjem fra job og hjalp mig med at få skidtet trukket af... og de der maskiner der hiver håret ud med rod. Hvad for en kvinde hader har opfundet den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2014 Det kan også gøres med fingrene - og jo langsommere jo bedre Eller en knibtang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Sisse AV FOR HELVEDE!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 BX Nu strammer du den vist lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Jeg har engang prøvet med bikini linien.... det var dælme heller ikke nogen pisse god ide. Det endte med jeg sad i 3 timer og ventede på en kæreste kom hjem fra job og hjalp mig med at få skidtet trukket af... og de der maskiner der hiver håret ud med rod. Hvad for en kvinde hader har opfundet den... Mine var røde og hævede i flere dage efter og bestemt ikke på den gode måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2014 Ja ellers er der jo støvsuger tråden, nu du åbenbart er hår løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 16. April, 2014 Bronx... støvsugertråden ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Ja ellers er der jo støvsuger tråden, nu du åbenbart er hår løs Altså!!!!! Den er sgu både for lille og alt for hård mod min højt elskede og ganske følsomme Lillebror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2014 Bronx... støvsugertråden ??? Sorry det tog lidt tid, kunne ikke finde tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2014 Altså!!!!! Den er sgu både for lille og alt for hård mod min højt elskede og ganske følsomme Lillebror Jeg skal ikke eksperimentere :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Heller ikke jeg, men måske en af vores madames mener det kunne være en god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 17. April, 2014 Jamen der er da nok af piger og tage af. Forstår ikke helt dit problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. April, 2014 Jamen der er da nok af piger og tage af. Forstår ikke helt dit problem. Det kunne måske have været tidspunktet midt om natten? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg