BJL 87 Skrevet 17. September Har ubetinget pt. en favorit massør i Odense men blev alligevel i går fristet af Minnie. Det var sgu igen en fuldtræffer Super smuk pige med en lækker krop og som navnet siger, er det virkelig mini format. Brysterne er pumpet men passer lækkert til kroppen. Hun er yderst serviceminded og gør alt for at få en til at føle sig godt tilpas. Super sødt og smilende væsen. Jeg vil her også her nævne at hendes fotos ikke yder hende retfærdighed. Hun er væsentligt lækrere i virkeligheden! Massagen var rigtig dejlig og udført som middel hård oliemassage, hvor hele kroppen blev forkælet og problemområderne fik lidt ekstra opmærksomhed. Dejligt nusseri, blow og 69’er. Lækkert, lækkert og nøj et skød og bagdel Måtte stoppe hende for ikke at komme. Bad hende om at lægge sig på ryggen, så jeg kunne lege med hendes lækre krop og spalte, mens mine egne safter lige kunne falde lidt til ro. På med gummi og en god tur i missionæren med masser af nus og kys, indtil jeg ikke kunne holde til mere Tiden var gået men ingen hast. Heldigvis var badet optaget, så hun foreslog lidt mere massage, lækkert og bagefter stadig ingen hast og serviceniveauet fortsatte også efter badet. Stod et godt stykke over tid igen på gaden, afslappet, tømt og med et kæmpe smil på læben. Alt i alt igen fuld valuta for pengene på alle parametre. Kommer jeg igen, STORT JA og stor anbefaling herfra! https://annoncelight.dk/profile/Oppoa77sploy%40gmail.com 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 98 Skrevet 18. September Kan også anbefale Minnie. Smilende og serviceminded 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 98 Skrevet 15. Oktober Minnie er altså dejlig og serviceminded Kommer lige fra et vidunderlig besøg og hun giver god varm massage og rider rigtig godt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 87 Skrevet 20. Oktober Fridag og tænkte at den da skulle bruges til at teste om første tur med Minnie, bare var held eller om det altid er så godt. Det blev sgu endnu bedre end første gang! Dejlig massage og sexdelen er altså også bare lækker med den lille stramme krop, hvor alt sidder som det skal, kombineret med en personlighed der går langt for at man føler sig dejligt tilpas. Igen, ingen hast men bare fokus på god og medlevende service. Min tidligere favorit massør er ikke i Odense mere, men heldigvis er her nu en excellent erstatning, så har nu en ny favorit der hedder Minnie. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 26 Skrevet 21. Oktober Passer alder på 28 ca. ? Hvor I Odense befinder hun sig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BJL 87 Skrevet 21. Oktober Hej Tyren6. Jeg er sgu hammer dårlig til det med alder. Specielt mht. asiater. Tænker dog at 28 godt kan passe plus/minus et par år. Kroppen er i hvert fald i top, blød, glat og spændstig! Adressen er et for mange kendt sted i C, ikke langt fra TV2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg