Dillermand Junior 3649 Skrevet 28. September Noob2025 skrev, for 3 minutter siden: Så grundlæggende mangler der en tråd der hedder “Anmeldelser af Gang Bangs” ? Ikke efter min mening de kan fint enten være i de lands indelte anmeldelser eller i BDSM og fetish forummet så længe mods lader dem være der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 29. September peter1042 skrev, den 27.9.2025 at 16:43: Det kan da godt være man skulle skrive en anmeldelse. Men jeg kan da i hvert fald lige kommentere at Natasja holder nogle superfrække events og er en rigtig lækker GB tøs der er med på lidt af hvert Mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 6. Oktober Noob2025 skrev, den 28.9.2025 at 18:52: Hvis GPerne linker til jeres anmeldelser i deres annoncer kan det vel være lige meget i hvilket forum den ligger gemt. og hvis anmeldelsen er 1 måned gammel, så er den vel alligevel så langt nede i listen at ingen læser den på side 2. Kan det så ikke være lige meget hvor den ligger???? Folk der er interesseret skal da nok finde anmeldelsen alligevel. Om ikke andet så når de søger på annoncen fx. Det handler ikke om at hvor de ligger, så GP kan linke til dem, det er ikke derfor de skrives, det er jo for at dele oplevelsen med andre og de kan vurdere om det er noget for dem. Og nu tror jeg ikke lige folk lige søger på specifikke anmeldelser. Dillermand Junior skrev, den 28.9.2025 at 21:26: Jeg ved ikke hvor du har det med en måned fra ? En måned efter hvor den er røget om på side 2 måske alligevel ville være okay. Men det er bare ikke sådan det foregår @Noob2025 og heller ikke derfor debatten har været taget det drejer sig om at anmeldelserne blev flyttet på dagen hvor den er skrevet eller dagen efter det er unødvendigt og røv irreterende. Hvis du kigger anmeldelser i de fora de normalt ligger så er der en masse anmeldelser og du kan så læse dem fra en ende af dem der virker interessante eller scrolle ned til noget der fanger og det er til at overskue men når de ryger over i “Tidligere afholdte sexevents” så ligger de og er gemt blandet med annoncer for diverse sexevents i en rodet blanding som en nål i en høststak det gider de færreste mig selv inklusiv ikke at rode igennem for inspiration. Og fordi de ender der meget hurtigt så er de spild af tid at skrive jeg skriver dem jo for de bliver opdaget, læst og måske kan inspirere andre til besøg. Jeg er helt enig med @Dillermand Junior I den tid de ligger under anmeldelse, er der flere der kommenterer eller stiller spørgsmål, dette forsvinder jo når den næsten med det samme flyttes til rodebutikken “Tidligere afholdte sexevents” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg