Newbie_25 52 Skrevet 16. September Jeg følger en del med i “events”, og har bemærket lidt aktivitet med GB pt. Meget de samme piger der inviterer, men det er godt nok få anmeldelser der kommer ud af det. Jeg tænker, er det stukket af prismæssigt? De fleste tager 1.500-2.000 kr. for 1,5 timers GB, med undtagelse af den frække pige fra Vejle, som holder det på et leje, alle kan være med på. Det kan være det bare er mig der er for nærig, men jeg er da nysgerrig om andre tænker det samme, eller de afholdes i stor stil? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 12 Skrevet 16. September Tænker udbud og efterspørgsel... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 52 Skrevet 16. September Ses-Horsens skrev, for 12 minutter siden: Tænker udbud og efterspørgsel... Ja det tænker jeg også, men derfor undrer det mig alligevel at der ikke skrives mere efter dagen. Det gjorde der førhen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 12 Skrevet 16. September Newbie_25 skrev, 1 time siden: Ja det tænker jeg også, men derfor undrer det mig alligevel at der ikke skrives mere efter dagen. Det gjorde der førhen. Det godt set.. Det heller ikke min smag mere altså pigerne som er i de der GB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 164 Skrevet 17. September Det er måske, fordi det er de samme piger, der er på. Og så er det måske også de samme mænd, måske de ikke gider bekræfte hinanden længere. Men jeg har da set, at der kommer en ny GB tøs til Kbh. Så må man se hvordan det udarter sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 17. September Mine events bliver til noget, det er sjælendt at jeg aflyser jeg ligger dog lidt under den pris som du nævner med mindre at jeg har en gæste pige med Jeg oplever dog at jeg ikke får lige så mange anmeldelser som jeg gjorde da jeg begyndte da det er meget få der rent faktisk skriver anmeldelser og der er mange gengangere til mine events 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neaera75 1 Skrevet 17. September Hej Nu håber jeg at jeg holder mig "inden for skiven" i denne tråd Ja det ville være lækkert med anmeldelser af GB events. Et ønsker mere fra min side ville være events som ligger efter kl15....dem er der ikke mange af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 17. September Newbie_25 skrev, for 17 timer siden: De fleste tager 1.500-2.000 kr. for 1,5 timers GB Hvad er vigtigst? Tid eller pris? Og hvor mange mænd plejer at deltage i arrangementerne? Vi overvejer et GB lignende arrangement, men vores tanke er 1500,- for 3 timer, fordi hun gerne vil have lidt længere tid. Så er der mere tid til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 17. September Nymfokvinde skrev, for 23 minutter siden: Hvad er vigtigst? Tid eller pris? Og hvor mange mænd plejer at deltage i arrangementerne? Vi overvejer et GB lignende arrangement, men vores tanke er 1500,- for 3 timer, fordi hun gerne vil have lidt længere tid. Så er der mere tid til alle. Det er meget individuelt, nogle fortrækker det ene frem for det andet. Personligt syntes jeg 1,5-2 timer er passende. Det er meget forskelligt, det er ikke unormalt at flere tilmelder sig end der dukker op. Det må sku siges være en god pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 17. September Swarley skrev, for 7 minutter siden:. Det må sku siges være en god pris God pris, som billig eller dyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 17. September Nymfokvinde skrev, for 12 minutter siden: God pris, som billig eller dyr? Billigt, 3 timer for 1500kr 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 17. September Swarley skrev, for 10 minutter siden: Billigt, 3 timer for 1500kr Ok, tak Men vi gør det heller ikke for pengenes skyld, også for the fun and sex 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 52 Skrevet 17. September Danske Natasja skrev, for 7 timer siden: Mine events bliver til noget, det er sjælendt at jeg aflyser Det er nu også min opfattelse. forståeligt nok Danske Natasja skrev, for 7 timer siden: eg ligger dog lidt under den pris som du nævner med mindre at jeg har en gæste pige med Hmm, også uden gummi, hvis det er vigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 80 Skrevet 17. September 3 timer 1500,- er en fair pris alt efter hvor mange mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 52 Skrevet 17. September Nymfokvinde skrev, 1 time siden: Hvad er vigtigst? Tid eller pris? Og hvor mange mænd plejer at deltage i arrangementerne? Vi overvejer et GB lignende arrangement, men vores tanke er 1500,- for 3 timer, fordi hun gerne vil have lidt længere tid. Så er der mere tid til alle. Det er bestemt en fair pris. Og jeres koncept er mere i retning af hvad jeg selv søger. Så det ville jeg bestemt godt kunne melde mig til, hvis tidspunktet passer. I øvrigt også interessant med “alenemøder”, som I har tilbudt. Min tanke går mere på de “arrangerede” GB’s, som konsekvent koster 1.500 kr., og som man nærmest aldrig hører om bagefter.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 19. September Newbie_25 skrev, den 17.9.2025 at 17:12: Det er nu også min opfattelse. forståeligt nok Hmm, også uden gummi, hvis det er vigtigt? Uden gummi er prisen noget andet da jeg kører med test på stedet. Så der bliver testprisen lagt oveni 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob84 2 Skrevet 21. September Jeg gad sku godt deltage i et godt gb med creampie og det hele. Men jeg kan bare godt lide de lidt yngre piger (20-30år) og dem ser man ikke så tit synes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 52 Skrevet 22. September Bob84 skrev, den 21.9.2025 at 17:19: Jeg gad sku godt deltage i et godt gb med creampie og det hele. Men jeg kan bare godt lide de lidt yngre piger (20-30år) og dem ser man ikke så tit synes jeg. Dem er der langt imellem. De er ikke nået til den tankegang endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 27. September Nymfokvinde skrev, den 17.9.2025 at 15:57: Hvad er vigtigst? Tid eller pris? Og hvor mange mænd plejer at deltage i arrangementerne? Vi overvejer et GB lignende arrangement, men vores tanke er 1500,- for 3 timer, fordi hun gerne vil have lidt længere tid. Så er der mere tid til alle. Jeg kan godt lide at der er god tid og plads til alle. 3 timer er lang tid (fedt!) -- der vil nok være tyndet lidt ud når i rammer forbi de to første timer 3-7 mand er det jeg har oplevet i praksis -- 4-5 stykker synes jeg fungerer rigtig godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 27. September Danske Natasja skrev, den 17.9.2025 at 09:23: Jeg oplever dog at jeg ikke får lige så mange anmeldelser som jeg gjorde da jeg begyndte da det er meget få der rent faktisk skriver anmeldelser og der er mange gengangere til mine events Det kan da godt være man skulle skrive en anmeldelse. Men jeg kan da i hvert fald lige kommentere at Natasja holder nogle superfrække events og er en rigtig lækker GB tøs der er med på lidt af hvert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3655 Skrevet 28. September Newbie_25 skrev, den 16.9.2025 at 22:32: Det kan være det bare er mig der er for nærig, Det er det 1500 kr eller 2000 kr er ikke noget særligt dyrt for et 1,5 timers gang bang ja du kan finde billigere nogen gang men stadig det er en okay fair pris. Newbie_25 skrev, den 16.9.2025 at 22:48: Ja det tænker jeg også, men derfor undrer det mig alligevel at der ikke skrives mere efter dagen. Det gjorde der førhen. Jeg har skrevet anmeldelser før på Gang Bangs det har @Swarley også i ny og næ jeg tror vi begge er trætte af at GB anmeldelser med det samme bliver flyttet over af moderatorerne i skralde forummet som nærmest ingen læser “Tidligere afholdte Sexevents” For mig er det komplet spild af tid at skrive en GB anmeldelse som bliver flyttet over i det underforum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 28. September Dillermand Junior skrev, for 15 timer siden: Det er det 1500 kr eller 2000 kr er ikke noget særligt dyrt for et 1,5 timers gang bang ja du kan finde billigere nogen gang men stadig det er en okay fair pris. Kan kun være enig om at det er en god og fair pris for et GB. Jeg kan kun give @Dillermand Junior ret i at man mister motivationen til at lave GB anmeldelser, når de alligevel bliver flyttet til “allerede afholdte sexevents” hvor de ikke bliver læst. Det er jo lidt ærgerligt, da man jo gerne vil lave en anmeldelse af et event man synes har været godt og vil dele med andre. Så bruger GP jo også nogle gange anmeldelsen i deres annoncer, så både de og fremtidige deltagere ville have glæde af denne. Der er flere GB jeg gerne havde lavet anmeldelse af. Det skal til moderatorenes forsvar siges at de kun flyttes på foranledning af brugerne herinde. Så det er jo fordi mange herinde mener anmeldelser af GB hører under dette forum. Her er lidt link til debatter omkring dette emne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 28. September Swarley skrev, for 28 minutter siden: Så bruger GP jo også nogle gange anmeldelsen i deres annoncer, så både de og fremtidige deltagere ville have glæde af denne. Hvis GPerne linker til jeres anmeldelser i deres annoncer kan det vel være lige meget i hvilket forum den ligger gemt. og hvis anmeldelsen er 1 måned gammel, så er den vel alligevel så langt nede i listen at ingen læser den på side 2. Kan det så ikke være lige meget hvor den ligger???? Folk der er interesseret skal da nok finde anmeldelsen alligevel. Om ikke andet så når de søger på annoncen fx. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3655 Skrevet 28. September Noob2025 skrev, for 2 timer siden: Hvis GPerne linker til jeres anmeldelser i deres annoncer kan det vel være lige meget i hvilket forum den ligger gemt. Enig men den del er jeg ligeglad med personligt. Noob2025 skrev, for 2 timer siden: og hvis anmeldelsen er 1 måned gammel, så er den vel alligevel så langt nede i listen at ingen læser den på side 2. Jeg ved ikke hvor du har det med en måned fra ? En måned efter hvor den er røget om på side 2 måske alligevel ville være okay. Men det er bare ikke sådan det foregår @Noob2025 og heller ikke derfor debatten har været taget det drejer sig om at anmeldelserne blev flyttet på dagen hvor den er skrevet eller dagen efter det er unødvendigt og røv irreterende. Hvis du kigger anmeldelser i de fora de normalt ligger så er der en masse anmeldelser og du kan så læse dem fra en ende af dem der virker interessante eller scrolle ned til noget der fanger og det er til at overskue men når de ryger over i “Tidligere afholdte sexevents” så ligger de og er gemt blandet med annoncer for diverse sexevents i en rodet blanding som en nål i en høststak det gider de færreste mig selv inklusiv ikke at rode igennem for inspiration. Og fordi de ender der meget hurtigt så er de spild af tid at skrive jeg skriver dem jo for de bliver opdaget, læst og måske kan inspirere andre til besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 28. September Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden: Og fordi de ender der meget hurtigt så er de spild af tid at skrive jeg skriver dem jo for de bliver opdaget, læst og måske kan inspirere andre til besøg. Så grundlæggende mangler der en tråd der hedder “Anmeldelser af Gang Bangs” ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg