Lady Cherie 5801 Skrevet 16. April, 2014 (edited) Hej med jer Nu kunne det godt være den her historie skulle ligge under hyggesnak ......eller serveres på tjatten som dagens historie som nogle sidder og venter på... Men Here we go: Sådan lidt indsiderviden...Jeg lukker i Hvidovre kl 18.00, og Sidste gæst ind af døren kl 17.30, med mindre man har bestilt tid til senerer inden kl 17.00 godt så Kl 17.45 ringer TIDSBESTILINGSTELELEFONEN (ikke sludrefonen, eller sjove henvendelser, eller spild af tid-telefonen, men tidsbestillingstelefonen) Hej er du der nu? (lidt yngre herre) Ja da, men jeg lukker sidste ind kl 17.30, så med mindre du står udenfor, så er det for sent. Jamen jeg er hjemme, men du kan bestille tid til på Onsdag? Kan vi ikke klare den her i telefonen? Klare hvad i telefonen? Kan du ikke sige noget frækt til mig i telefonen? Og hvordan har du tænkt dig at betale for det? Sig nu noget frækt, kom nu? SIG MIG TROR DU DET ER EN AF KOMMUNENS SERVICE TELEFONER DU HAR FÅET FAT I OG DET ER EN GRATIS YDELSE???? Røret på!...telefonen på lydløs og ned i tasken. God Påske :D :D Redigeret 16. April, 2014 af Lady Cherie 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 16. April, 2014 Han kunne jo ikke nå det så må du da give ham noget at arbejde med indtil han havde tid en anden gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2014 Hav dog lidt medfølelse med desperadoen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Det var jo lige netop det hun gjorde det kalder jeg samfundssind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 16. April, 2014 du fortalte ham ikke at han skulle snuppe noget atsma spray ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 16. April, 2014 Jeg synes du glemmer det fremtidige indtjeningsgrundlag og man skal pleje fremtiden .. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 16. April, 2014 Hvordan kan det være jeg syntes at jeres svar giver mig grund til at hænge køkkenrullen ud på døren og skrive en seddel, efter lukketid : Selvbetjening, put 100kr i postkassen! :D :D 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Ja altså hvis det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Du kunne jo evt, hænge en kasse med fornærmelser og frække sætninger osv. på døren og så kan de jo trække en formedelst 100kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Telefonsvareren giver jo også en masse muligheder Jeg sidder sgu og bliver helt inspireret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2014 (edited) Hvordan kan det være jeg syntes at jeres svar giver mig grund til at hænge køkkenrullen ud på døren og skrive en seddel, efter lukketid : Selvbetjening, put 100kr i postkassen! :D :D Så tror jeg at du får 100 kr + "drikkepenge" :D Redigeret 16. April, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 16. April, 2014 Toddy sagde den 16 Apr 2014 - 9:16 PM: Du kunne jo evt, hænge en kasse med fornærmelser og frække sætninger osv. på døren og så kan de jo trække en formedelst 100kr Se Toddy Det skrev du jo nok lidt for sjov, meeeeeeeeen der er du lidt for billig, (her skal du nok læse lidt på hvad jeg tilbyder og gør mig mest i) Men jeg har nogle drenge der pænt knæler med deres hundredekronedesedler i munden på min dørmåtte, bliver skældt ud og ydmyget, og hvor jeg pænt befrier dem for deres byrde i munden, i kort tid, og lukker døren. (her vil jeg så ikke hører fordomme om forskellige lyster,....husk at for alle er den lyst man har, den rigtige, måske for andre er den forkert, men det skal andre ikke sætte sig til dommer over, så længe det ikke går ud over børn og dyr) Men som jeg har sagt tit.....man får massere af gode grin med sine drenge :D :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2014 Sgu noget pis at ringe med! måske man skulle fjerne fjolset løn næste gang og sige " det skal du ikke tage dig af det er bare for sjov" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Se Toddy Det skrev du jo nok lidt for sjov, meeeeeeeeen der er du lidt for billig, (her skal du nok læse lidt på hvad jeg tilbyder og gør mig mest i) Men jeg har nogle drenge der pænt knæler med deres hundredekronedesedler i munden på min dørmåtte, bliver skældt ud og ydmyget, og hvor jeg pænt befrier dem for deres byrde i munden, i kort tid, og lukker døren. (her vil jeg så ikke hører fordomme om forskellige lyster,....husk at for alle er den lyst man har, den rigtige, måske for andre er den forkert, men det skal andre ikke sætte sig til dommer over, så længe det ikke går ud over børn og dyr) Men som jeg har sagt tit.....man får massere af gode grin med sine drenge :D :D Tro mig smukke, jeg har været inde på din side og er ganske fascineret, men tror altså ikke at du er int., i at bytte roller, så jeg tror at jeg nøjes med at være facineret på afstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 16. April, 2014 Hav dog lidt medfølelse med desperadoen Det var jo lige netop det hun gjorde det kalder jeg samfundssind Netop! Många av Cheries kunder är ju till ydmygelse (är det rätt dansk?) och det var ju det han fick. Där lurade han sig till en gratis ydelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Ps.: ville altså ikke have det fjerneste imod en flok tøser der stod på knæ og ringede på min dør med sedler i deres mund Hvis de smilte rigtigt sødt og sagde værsgo herre, så kunne de måske endda være heldige at sedlerne ville blive erstattet af noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Netop! Många av Cheries kunder är ju till ydmygelse (är det rätt dansk?) och det var ju det han fick. Där lurade han sig till en gratis ydelse. Lige præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2014 Du kunne jo evt, hænge en kasse med fornærmelser og frække sætninger osv. på døren og så kan de jo trække en formedelst 100kr Hvad med at hænge en pisk ud ledsaget af en seddel om selvbetjening. Den sidste flagellant er vel ikke født endnu? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 16. April, 2014 Hvad med at hænge en pisk ud ledsaget af en seddel om selvbetjening. Den sidste flagellant er vel ikke født endnu? sæt nu de vil have det til halv pris eller glemmer at betale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. April, 2014 Hvad med at hænge en pisk ud ledsaget af en seddel om selvbetjening. Den sidste flagellant er vel ikke født endnu? God ide, men du skal naturligvis huske at den skal trækkes fra en automat og kun kan benyttes i et vist tidsrum og hvis du så lader den følges med din stemme, der byder dem at slå til på forskellige steder af kroppen osv., og oven i købet lader et lille hæfte med billeder af dit smukke ydre følge med, så kan du sgu tage på ferie og lade dine dejlige drenge sørge for regningen imens Det er selvfølgelig skrevet i sjov, for jeg har en ret god ide om, hvad det kræver at være den dominerende person i en "hyggestund" Det er væsentlig mere krævende at give, end at modtage (syntes jeg), selvom det bare er totalt fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg