afløbsrenseren 564 Skrevet 16. September https://annoncelight.dk/showad/383821 Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa. Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE. Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig. Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af . Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 16. September Flot kvinde. Er brysterne ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 16. September Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Flot kvinde. Er brysterne ægte? de er lidt hjulpet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 16. September afløbsrenseren skrev, for 8 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/383821 Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa. Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE. Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig. Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af . Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . Hvem er de 2 faste du besøger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 37 Skrevet 16. September Hun skriver odense c, kan vi komme det nærmere, uden et vejnavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 16. September MrExtra skrev, for 2 timer siden: Hvem er de 2 faste du besøger ? det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 16. September latex skrev, for 1 time siden: Hun skriver odense c, kan vi komme det nærmere, uden et vejnavn det er tæt på biltema Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 152 Skrevet 16. September afløbsrenseren skrev, Lige nu: det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). Gode valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 16. September MrExtra skrev, Lige nu: Gode valg Jep, ved godt at 123 ikke ligger højt på listen hvad boligen angår, men Annas service trækker det hele op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg