Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/383821

Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa.

Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE.

Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig.  Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af .

Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/383821

Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa.

Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE.

Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig.  Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af .

Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . 

Hvem er de 2 faste du besøger ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrExtra skrev, for 2 timer siden:

Hvem er de 2 faste du besøger ?

det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, Lige nu:

det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). 

Gode valg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...