Hop til indhold

Alisa. Jeg er 28 år gammel

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/383821

Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa.

Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE.

Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig.  Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af .

Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . 

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 8 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/383821

Som lovet et skriv efter besøg hos Alisa.

Der var en som skrev hun var sød og smilende, ja det er hun også, men HUN ER SÅ MEGET MERE.

Super sød, meget tilstede og aktiv, meget berøringsvenlig.  Super dejlig krop, til den bløde side, og med til alt det jeg gerne ville lege og absolut til at tænde, eller så heldig var jeg at ramme den rigtige måde og tidspunkt, og så blev der ridt igennem til den gamle her måtte fyre det hele af .

Super dejlig oplevelse , så ud over de 2 faste jeg besøger , er Alisa og Jenny fra nørre åby i top 4 på min liste . 

Hvem er de 2 faste du besøger ?

Skrevet

Hun skriver odense c, kan vi komme det nærmere,  uden et vejnavn :)

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 2 timer siden:

Hvem er de 2 faste du besøger ?

det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). 

Skrevet
  • Author
latex skrev, for 1 time siden:

Hun skriver odense c, kan vi komme det nærmere,  uden et vejnavn :)

det er tæt på biltema

Skrevet
afløbsrenseren skrev, Lige nu:

det er Anne ved 123 og Patty på rugårdsvej, tror snart det er 11-12 år side jeg besøgte dem første gang så det er næsten som at besøge en sød veninne :). 

Gode valg

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, Lige nu:

Gode valg

Jep, ved godt at 123 ikke ligger højt på listen hvad boligen angår, men Annas service trækker det hele op ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.