Keepgoing 19 Skrevet 15. September (edited) Forsøgte i dag at skrive til en GP jeg ikke før har mødt for at lave en aftale. Hun laver så en simpel Google søgning på mit mobilnummer (et taletidskort til formålet).Første hit på søgningen er en næsten 10 år gammel annonce fra annonceligt. Hendes konklusion bliver at det er min annonce, og at jeg er en konkurrent, som prøver at spilde hendes tid. Hvor heldig har man lige lov at være?!?! Den havde jeg sgu ikke set komme Nå men vi har alle en historie, åbenbart også vores telefonnumre. God aften der ude! Redigeret 15. September af Keepgoing 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 15. September Bad luck Eugene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 16. September haha den er fandme skæv keepgoing det havde jeg heller ik set komme man prøver bare at lave en aftale og så står man pludselig som konkurrent i hendes verden godt nok noget af et uheld men hey så har du da en sjov historie at smide videre herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg