Hop til indhold

Salina, Nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

Jeg har rettet din overskrift til noget mere sigende end "hende her".

Skrevet

Hun er ægte

Jeg har mødt hende en del gange i løbet af tiden. Hun har dog været væk meget længe. Men dejligt at se hun er tilbage. Hun var min favorit før i tiden.  

Meget genert, smuk og sød pige med en fantastisk krop. 

Jeg laver en aftale senere med hende idag, hvis hun er på. 

Skrevet

Salina har en anden annonce idag hvor hun skriver at hun er i frederiksberg og det er solcenter / bil idag :(

Skrevet
xazia skrev, for 4 timer siden:

Hun er ægte

Jeg har mødt hende en del gange i løbet af tiden. Hun har dog været væk meget længe. Men dejligt at se hun er tilbage. Hun var min favorit før i tiden.  

Meget genert, smuk og sød pige med en fantastisk krop. 

Jeg laver en aftale senere med hende idag, hvis hun er på. 

Hvilken nationalitet er hun udseendetsmæssig? Fornmmer der er noget andet end dansk over hende. Ikke at det gør noget, er bare nysgerrig.

Redigeret af smackthepony
glemte at skrive

Skrevet

Hun er svensk/asiatisk. Men meget smuk ihvertfald. 

smackthepony skrev, for 10 minutter siden:

Hvilken nationalitet er hun udseendetsmæssig? Fornmmer der er noget andet end dansk over hende. Ikke at det gør noget, er bare nysgerrig.

Skrevet

:O giftig blanding...  :razz:

Redigeret af smackthepony

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Sent indlæg, men endte med at besøge hende i et solcenter, og et solcenter møde kan jeg bestemt ikke anbefale. Men solcenter til side, så blev det møde ikke til meget. Hun fik 2300, og efter jeg hverken måtte det ene eller det andet jeg spurgte ind til på trods af at det står i hendes annonce, så tilbød hun et bj som varede cirka 2 minutter, da jeg tror hun kunne fornemme jeg ikke var særlig begejstret. Hun spurgte om vi skulle mødes en anden gang som jeg sagde ja til. i de 10 minutter vi brugte i solcenteret blev det til 8 minutter afklædning, kiggen i spejlet, rettet makeup, sniksnak og et 2 minutters uønsket bj og så ud igen. Fik ingen penge tilbage. Og da jeg opsøgte hende igen for at prøve at lave en ny aftale blev jeg ignoreret. Så kan dsv ikke anbefale men hun virkede ellers som en sød pige, ærgerligt at det ikke gik som planlagt.

Skrevet
onezero skrev, for 21 timer siden:

Sent indlæg, men endte med at besøge hende i et solcenter, og et solcenter møde kan jeg bestemt ikke anbefale. Men solcenter til side, så blev det møde ikke til meget. Hun fik 2300, og efter jeg hverken måtte det ene eller det andet jeg spurgte ind til på trods af at det står i hendes annonce, så tilbød hun et bj som varede cirka 2 minutter, da jeg tror hun kunne fornemme jeg ikke var særlig begejstret. Hun spurgte om vi skulle mødes en anden gang som jeg sagde ja til. i de 10 minutter vi brugte i solcenteret blev det til 8 minutter afklædning, kiggen i spejlet, rettet makeup, sniksnak og et 2 minutters uønsket bj og så ud igen. Fik ingen penge tilbage. Og da jeg opsøgte hende igen for at prøve at lave en ny aftale blev jeg ignoreret. Så kan dsv ikke anbefale men hun virkede ellers som en sød pige, ærgerligt at det ikke gik som planlagt.

Ja, det lyder som en kedelig og dyr oplevelse. Som jeg nævnte synes jeg hun både var lækker og sprød. Hendes blowjob var lidt urutineret og hun virkede også en anelse passiv mht. sex. Men det kan jo også have en charme på den der lidt amatøragtige måde. Det kan jeg tit bedre lide end det sådan meget rutineprægede blow og sex. Men hun skulle være stoppet nu såvidt jeg har læst.

Skrevet

Jeg er helt enig med @Ubeskriveligt

Hun er virkelig sød og lækker, og min oplevelse med hende er, at man skal styre tingene ret meget selv. Hvad man vil have hende til osv. 

og det kan jeg også meget bedre lide end de rutineprægede.. 

Jeg er ret sikker på, at hun ikke har "glemt" dig. Hun virker som et meget ærligt og forsigtigt menneske. 

Og hun er stoppet igen, og jeg er sikker på, at der er en logisk forklaring bag, at hun ikke har svaret dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.