Hop til indhold
massageafhængig

Nyåbnet Wellness klinik i Jyderup - Thaimassage og Wellness

Recommended Posts

Hej Folkens,

Har netop været her og fået 1 times Grøn Thai Olie Massage.

Jeg beholdte mine underdrenge på, for at se hvad der skete og der skete intet... udover at de blev skubbet ned under måsen, så hun kunne komme til. Jeg fik faktisk en liggende olfert, så da jeg skulle vende mig om på ryggen, måtte jeg lige trække dem ud. Udover den oplevelse, så fik jeg en virkelig god massage. Der blev gået til den. jeg er helt smadret. 

Så 10/10 for massagen

Stedet er forholdsvis diskret, gode parkeringsmuligheder langs vejen eller ved Netto. Åbner med det samme. Dejligt pænt og rent.

Om der kan ske mere aner jeg ikke... men der var også en anden, som jeg ikke så, men der blev hevet en anden kunde ind mens jeg var der. så måske kunne der ske mere end blot massagen.

https://annoncelight.dk/showad/433456

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i sidste uge og vi snakkede om at jeg skulle komme tilbage i den kommende uge (pga. mange infiltrationer).

Da jeg var færdig og skulle til at tage tøj på spurgte jeg om hun, næste gang, kunne gøre noget ved lillemanden - hun svarede

"du spurgte jo ikke" - "vil du have et HJ nu" ? - Jo Tak ( og sådan blev det.

Hende "næste gang kan vi tage en B2B - det er lækkert".

Så jeg tror at man kan få hvad man beder om :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, den 15.9.2025 at 18:40:

Da jeg var færdig og skulle til at tage tøj på spurgte jeg om hun, næste gang, kunne gøre noget ved lillemanden - hun svarede

Hvordan så kvinden ud? for da jeg var der, var der helt klart 2 som tog imod kunder og hende som gav mig en god grøn massage, var bestemt ikke klædt til "Sjov". der var ingen pirring som i overhovedet ikke. 
Jeg fik desværre ikke hendes navn, fik du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...