Hop til indhold

Oplevelse på FKK sauna klub i Tyskland

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter,

jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde for noget tid siden i Tyskland på en FKK sauna klub. Det var helt vildt, jeg endte med at være sammen med 10 piger på én aften. Hele konceptet var, at man kunne være sammen med så mange man havde lyst til for omkring 100 euro.

Det jeg husker tydeligst var, at stedet lignede et villahus. Man blev taget godt imod i lobbyen, fik udleveret håndklæder og badetøfler, og så var der kælderområde med bar, sauna, buffet og afslapningsrum. Stemningen var super afslappet, og pigerne var tilgængelige hele aftenen.

Jeg har siden haft svært ved at finde noget tilsvarende og vil høre om nogen herinde kender til steder, der minder om det. Findes der stadig FKK klubber af den kaliber, eller er det blevet mere sjældent? Tips modtages meget gerne.

Skrevet
supermadsen skrev, for 27 minutter siden:

jeg vil lige dele en oplevelse jeg havde for noget tid siden i Tyskland på en FKK sauna klub

Ærgerligt at du ikke oplyser hvilken - det fremmer ikke ligefrem lysten til at dele lignende oplevelser!

Skrevet

Det hedder Flatrate. Det blev gjort ulovlig for en 10år siden..... Nåede det heldigvis. Var mega fedt. 

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Ærgerligt at du ikke oplyser hvilken - det fremmer ikke ligefrem lysten til at dele lignende oplevelser!

haha ja jernsvinet hvis jeg ku huske navnet så havde jeg da skrevet det med det samme og inviteret dig og resten af banden herind også men det er jo netop derfor jeg spørger håber der er nogen der kan hjælpe min sløje hukommelse

Redigeret af supermadsen

Skrevet
  • Author
Ses-Horsens skrev, for 5 minutter siden:

Det hedder Flatrate. Det blev gjort ulovlig for en 10år siden..... Nåede det heldigvis. Var mega fedt. 

ja okay det giver mening ses horsens jeg anede sgu ikk det var blevet ulovligt no wonder jeg ik har fundet noget i samme stil siden jeg nåede det heldigvis os og kan kun nikke genkendende til at det var for fedt men ærgerligt hvis man ik kan opleve det på samme måde mere

Skrevet

Det er rigtigt, det blev gjort ulovligt i Tyskland for en del år siden. I mange FKK klubber omgås det dog let, ved at man køber f.eks 5 tokens for ca 100 euro…..så giver man blot en token, når man går på værelset med pigen.

Var på et sådant sted nær den Hollansk/Belgiske grænse for et års tid siden, men kan heller ikke huske navnet på stedet.

fin oplevelse.:)

Skrevet
  • Author

ja det lyder meget som det jeg selv prøvede dernede også. det med tokens giver god mening som en måde de kan få det til at fungere selvom reglerne blev ændret.  hvis du finder navnet på stedet ved hollandsk belgisk grænsen så skriv det gerne her!

Skrevet
supermadsen skrev, den 15.9.2025 at 15:09:

hvis jeg ku huske navnet så havde jeg da skrevet det med det samme

Først lyder det som du fornylig har været på stedet - men som jeg nu forstår det - må det være flere år siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.