Yasminblue 23 Skrevet 22. September DCDO skrev, Lige nu: Ja det burde du selv tænke over Godt, lad os lige tage den. Hvad skal jeg tænke over? Det er ikke mig der fylder tråden op med fuldstændige irrelevant kommentar i forhold til det oprindelige emne. Forklar venligst hvad det relevante var i din kommentar i forhold til trådens emne. Du er med til at køre tråden af sporet, med din personlige holdning der på ingen måde er relevant i forhold til trådens emne Har sagt det før, og siger det igen. I får svar på tiltale. Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 22. September Bare så der ikke er tvivl, @Yasminblue. du er ikke moderator i dette forum. Skulle du have lyst til at irettesætte nogle for brud på reglerne, så skriv en rapport - så skal vi nok tage os af opgaven. Der er iøvrigt HELT legitimt at spørge andre end "kilden". Det er jo netop det fora for efterlysninger er til for. Yasminblue skrev, den 20.9.2025 at 23:00: Måske du kunne spørge mig direkte. Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September (edited) Stapler skrev, for 36 minutter siden: Bare så der ikke er tvivl, @Yasminblue. du er ikke moderator i dette forum. Skulle du have lyst til at irettesætte nogle for brud på reglerne, så skriv en rapport - så skal vi nok tage os af opgaven. Der er iøvrigt HELT legitimt at spørge andre end "kilden". Det er jo netop det fora for efterlysninger er til for. Enig. Det var som også blot et forslag, nu hvor muligheden bød sig, at han kunne henvende sig til kilden. Det var bestemt heller det der satte mit sind i kog. Tænker jeg du er helt med på, hvis du har læst hele tråden. Og nej jeg er ikke moderator i dette forum. Men måske jeg burde være det, for det er almen viden at i er underbemandet og overbebyrdet i sådan grad at i passer alle funktionerne herinde. Jeg har flere gange skrevet til jer uden at få svar. Og det er jeg langt fra den eneste der oplever. Men jeg hører hvad du siger Redigeret 22. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September (edited) Stapler skrev, 1 time siden: Bare så der ikke er tvivl, @Yasminblue. du er ikke moderator i dette forum. Skulle du have lyst til at irettesætte nogle for brud på reglerne, så skriv en rapport - så skal vi nok tage os af opgaven. Der er iøvrigt HELT legitimt at spørge andre end "kilden". Det er jo netop det fora for efterlysninger er til for. Har skrevet det til dig før. Jeg vil Ikke acceptere personlige "angreb" eller nogen form nedgørende kommentar fra nogen, hverken her eller noget andet sted. Jeg ser alt for tit en gruppe "stodder" med alt for stort ego nedgøre en masse forskellige piger herinde. Fuldstændig unødvendigt. Og de bliver ikke stoppet. Jeg blander mig ikke i deres, men blander mig i mit. Det vil klæde siden her om i var lidt mere fremme i skoene og ryddede op i upassende og nedgørende kommentar. Og inden du retunere den med at sige "kan man ikke lide lugten i bageriet, kan man bare smutte" Nej det kan man faktisk ikke, hvis man går en smule op i hvad der skrives om en online. Er du stadig i tvivl om hvad jeg mener så læs på trustpilot. Dette er på ingen måder ment som en provokation, kun som oplysende i håb om tingene kan blive ændret til det bedre for alle https://dk.trustpilot.com/review/eroguide.dk Redigeret 22. September af Yasminblue 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 22. September Yasminblue skrev, for 6 timer siden: Det er ikke mig der fylder tråden op med fuldstændige irrelevant kommentar i forhold til det oprindelige emne. Øh, kort og godt... JO! Det er præcis hvad du har gjort... Tag @Gløden råd og træk vejret rigtig dybt og læs hans første kommentar igen. Du er røget i lufter over præcis ingenting og har smidt om dig med personangreb og spydigheder, på trods af at alle har talt pænt om og til dig (i hvert fald i første omgang, indtil du angreb dem). Dårlig reklame er bedre end ingen reklame, men lige den tråd her tror jeg ikke du har fået nye fans af. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1289 Skrevet 22. September Efter gennemgang er en enkelt bruger sendt på ferie. Del dette indlæg Link til indlæg