[email protected] 1 Skrevet 15. September Hej er der nogle der har været hos hende her https://annoncelight.dk/showad/430008 kunne være fedt at høre Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9508 Skrevet 15. September Der skal såmænd nok have været nogen, men nedenstående skærben ikke min interesse Fri leg hos mig i Vestsjælland starter fra 4000,00 kr. Alle skal kunne verificere sig med billede via Snapchat. Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 70 Skrevet 15. September Hej, Prøv at søger på "yasminblue" så kommer der lidt frem, hun har også lavet GB i Jylland i en periode, jeg kan dog ikke finde link til dette Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 20. September Jyskmand22 skrev, den 15.9.2025 at 13:59: Hej, Prøv at søger på "yasminblue" så kommer der lidt frem, hun har også lavet GB i Jylland i en periode, jeg kan dog ikke finde link til dette Ahhhhh en periode er vist lidt en overdrivelse Og hvad har det præcis med mandens spørgsmål at gøre? Eller var det bare for at være lidt interessant Til dem der overvejer at byde ind med noget i den tråd her, så hold fokus på det reelle spørgsmål. Og for vores alle skyld, hold en ordenlig tone og hold jer til fakta. Alså jeres egen oplevelser med mig, og ikke noget i har hørt eller tror i ved På forhånd tak Yass Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 20. September (edited) TheVoice skrev, den 15.9.2025 at 13:47: Der skal såmænd nok have været nogen, men nedenstående skærben ikke min interesse Fri leg hos mig i Vestsjælland starter fra 4000,00 kr. Alle skal kunne verificere sig med billede via Snapchat. Du kommer lige til at hjælpe mig og præcisere hvad betyder "skærben" Jeg vil vildt gerne vide om det er noget pænt eller grimt du skriver om mig. For tro mig INGEN herinde eller andre steder slipper uantastet afsted med at trash talke mig I øvrigt tankevækkende at du overhoved kommentere mandens opslag når du aldrig har besøgt mig. Og som jeg læser hans opslag, er det præcis det han søger Redigeret 20. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 20. September (edited) [email protected] skrev, den 15.9.2025 at 13:09: Hej er der nogle der har været hos hende her https://annoncelight.dk/showad/430008 kunne være fedt at høre Måske du kunne spørge mig direkte. Alså når du nu vælger at udstille mig i dette forum giver det da super god mening at gå direkte til kilden.... som i dette tilfælde er mig. Alså hvis der er noget du føler du virkelig mangler at vide? Redigeret 20. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 21. September Tag lige en dyb indånding @Yasminblue, såååå interessant er du nok heller ikke! Yasminblue skrev, for 11 timer siden: Jeg vil vildt gerne vide om det er noget pænt eller grimt du skriver om mig. ingen af delene, ............, meget neutralt faktisk! Når @TheVoice skriver; TheVoice skrev, den 15.9.2025 at 13:47: skærben ikke min interesse Mener han bare at han ikke finder dig interessant nok til at han vil bruge tid på at besøge dig, at hans appetit efter at møde dig ikke er så stor, eller intens, dybtfølt om du vil. Yasminblue skrev, for 11 timer siden: Måske du kunne spørge mig direkte. Det vil jo aldrig blive objektivt at spørge DIG, hvordan det er at besøge dig selv, desuden er dette jo et forum hvor sexkøbere kan udveksle erfaringer indbyrdes, om deres besøg hos en bestemt pige. Det vil være det samme som at spørge en mand der sælger biler, om han ville vælge at købe en bil eller en cykel, han vil jo nok svarer; "køb en bil" 7 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 21. September Yasminblue skrev, for 11 timer siden: Alså når du nu vælger at udstille mig i dette forum For øvrigt er der da bestemt ingen der udstiller dig 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 21. September (edited) Gløden skrev, for 2 timer siden: Tag lige en dyb indånding @Yasminblue, såååå interessant er du nok heller ikke! ingen af delene, ............, meget neutralt faktisk! Når @TheVoice skriver; Mener han bare at han ikke finder dig interessant nok til at han vil bruge tid på at besøge dig, at hans appetit efter at møde dig ikke er så stor, eller intens, dybtfølt om du vil. Det vil jo aldrig blive objektivt at spørge DIG, hvordan det er at besøge dig selv, desuden er dette jo et forum hvor sexkøbere kan udveksle erfaringer indbyrdes, om deres besøg hos en bestemt pige. Det vil være det samme som at spørge en mand der sælger biler, om han ville vælge at købe en bil eller en cykel, han vil jo nok svarer; "køb en bil" Hmmnn hvorfor mon du lige kommentere på en andens vegne? Tænker når man er stor og stærk internetkriger, så er man også stor nok til at svare selv uden hjælp andre? Eller er tager jeg helt fejl? Men er han din partner og du forsvare din kæreste er det lidt sødt, dog stadig unødvendigt. Jeg er givetvis interessant nok til du og din kæreste vil spilde både jeres, min og alle andres tid med gentagne kommentar her på forummet. Og så omhandler tråden her netop mig, så nogen må jo finde mig interessant Ahhhhh jeg er ikke enige et sekund med din sammenligning med køb af biler. For din egen skyld bør du overveje hvordan du din mand/kæreste forsætter den her samtale i tråden, den er røget ret meget ved siden. Hold fokus, og svar på mandens spørgsmål. Det er netop præcist det dette forum er til. Har du kendskab om at besøge mig?...nej så ikke mere taletid til dig eller din kæreste Og ikke små internet trolde/krigere med alt for stort ego. Sidst men ikke mindst... Ganske tankevækkende at manden der har lavet tråden ønsker kontakt til nogen som kender mig, og har besøgt mig. Men INGEN af jer der svare i tråden kender mig eller har besøgt mig Redigeret 21. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 30 Skrevet 21. September Yasminblue skrev, for 28 minutter siden: Hmmnn hvorfor mon du lige kommentere på en andens vegne? Tænker når man er stor og stærk internetkriger, så er man også stor nok til at svare selv uden hjælp andre? Eller er tager jeg helt fejl? Men er han din partner og du forsvare din kæreste er det lidt sødt, dog stadig unødvendigt. Jeg er givetvis interessant nok til du og din kæreste vil spilde både jeres, min og alle andres tid med gentagne kommentar her på forummet. Og så omhandler tråden her netop mig, så nogen må jo finde mig interessant Ahhhhh jeg er ikke enige et sekund med din sammenligning med køb af biler. For din egen skyld bør du overveje hvordan du din mand/kæreste forsætter den her samtale i tråden, den er røget ret meget ved siden. Hold fokus, og svar på mandens spørgsmål. Det er netop præcist det dette forum er til. Har du kendskab om at besøge mig?...nej så ikke mere taletid til dig eller din kæreste Og ikke små internet trolde/krigere med alt for stort ego. Sidst men ikke mindst... Ganske tankevækkende at manden der har lavet tråden ønsker kontakt til nogen som kender mig, og har besøgt mig. Men INGEN af jer der svare i tråden kender mig eller har besøgt mig Ovenstående indlæg anmeldt for person angreb. Det er en fuldstændig useriøs måde at debattere på. Der er ingen grund til at komme med grundløse beskyldninger om at andre brugers privatliv. Usmageligt.. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 21. September Rustic.blues skrev, for 18 minutter siden: Ovenstående indlæg anmeldt for person angreb. Det er en fuldstændig useriøs måde at debattere på. Der er ingen grund til at komme med grundløse beskyldninger om at andre brugers privatliv. Usmageligt.. Ahhhhh ligefrem person angreb Der er intet person angreb fra min side. Havde jeg skrevet i burde pakke alle jeres small dick vibes sammen, havde det været et person angreb, men det gør jeg selvfølgelig ikke da jeg er tilhænger af den gode tone, men fristende Tænkte bare at hvis han forsvarede sin kæreste gav det mening han blandede sig. Ellers kan jeg på ingen måder forstå hvorfor ham blander sig, I øvrigt i en retning langt fra trådens emne. Jeg mener det er de forsmåede skærmkrigere der tit skriver negativt ladet kommentar i trådende der oftest intet har med trådende at gøre, og lige så tit intet faktuelt bidrag. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 22. September [email protected] skrev, den 15.9.2025 at 13:09: Hej er der nogle der har været hos hende her https://annoncelight.dk/showad/430008 kunne være fedt at høre Har du fået besøgt pigen? Del dette indlæg Link til indlæg
Leomysjkin 13 Skrevet 22. September Jeg ville nok lige overveje det en ekstra gang, når hun decideret forsøger at true folk til ikke at skrive anmeldelser af hende herinde. Det virker lidt mistænkeligt og ikke mindst særdeles touchy Yasminblue skrev, den 20.9.2025 at 22:53: For tro mig INGEN herinde eller andre steder slipper uantastet afsted med at trash talke mig e nok lige overveje det en ekstra gang, når hun decideret forsøger at true folk til ikke at skrive anmeldelser af hende herinde. Det virker lidt mistænkeligt 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 70 Skrevet 22. September Yasminblue skrev, den 20.9.2025 at 22:47: Ahhhhh en periode er vist lidt en overdrivelse Og hvad har det præcis med mandens spørgsmål at gøre? Eller var det bare for at være lidt interessant Til dem der overvejer at byde ind med noget i den tråd her, så hold fokus på det reelle spørgsmål. Og for vores alle skyld, hold en ordenlig tone og hold jer til fakta. Alså jeres egen oplevelser med mig, og ikke noget i har hørt eller tror i ved På forhånd tak Yass Jeg skrev om Gb for at TS måske, selv kunne søge noget frem. Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September (edited) Leomysjkin skrev, for 1 time siden: Jeg ville nok lige overveje det en ekstra gang, når hun decideret forsøger at true folk til ikke at skrive anmeldelser af hende herinde. Det virker lidt mistænkeligt og ikke mindst særdeles touchy e nok lige overveje det en ekstra gang, når hun decideret forsøger at true folk til ikke at skrive anmeldelser af hende herinde. Det virker lidt mistænkeligt Ok, lad os lige slå en ting helt fast jeg kommer aldrig til at acceptere angreb på min person med trash talk, hverken herinde eller andre steder. Der vil ALTID komme svar på tiltale. Opfatter i små skærmkrigere det som en trussel er det på egen regning. Jeg begriber ikke i har brug for at udstille de glædespiger/sd piger i besøger, herinde. Men jeg accepterer det er sådan landet ligger og det forekommer, men når det sker så lad være med at tro jeg bare sidde passivt og læser jeres vrøvl og løgne. Så stop dit vrøvl med jeg truer nogen som helst til ikke at skrive anmeldelser. Det gør jeg selvfølgelig ikke, og har aldrig gjort det. Men hold jer til fakta og gem de fiktive historier til en anden dag i en anden kontekst. Du kommer lige til at præcisere præcist hvad du mener med det er mistænkeligt og touchy? Det er jo vrøvl det du skriver. Redigeret 22. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September Jyskmand22 skrev, 1 time siden: Jeg skrev om Gb for at TS måske, selv kunne søge noget frem. Emnet og spørgsmålet for tråden lød sådan her "Hej er der nogle der har været hos hende her" Jeg tolker hans spørgsmål som han ønsket kontakt med nogen der har besøgt mig, eller tager jeg fejl? Ok her bliver jeg faktisk lidt nysgerrige, forklar mig venligst hvordan kan et tidligere GB være interessant i relation til ovenstående spørgsmål. Han spøger om nogen har været med mig, ikke hvad jeg har af tidligere erfaringer eller tidligere repertoire. Men det har faktisk ikke det der trickede mig mest. Du skriver jeg i en periode har lavet GB i Jylland. Prøv at Google eller læse definitionen på en "periode" Et enkeltstående tilfælde kan ikke fefineres som en periode. Men overvejer faktisk at gøre det igen da det var en fed oplevelse. Og her efter kan man muligvis bruge udtrykket en "periode" God dag til dig Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskmand22 70 Skrevet 22. September Og alt det du skriver, giver oplysninger om TS spørgsmål, slut herfra. Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September Jyskmand22 skrev, for 5 minutter siden: Og alt det du skriver, giver oplysninger om TS spørgsmål, slut herfra. Nej alt det ovenstående jeg skrev var 100 pct til ære for dig Og det er faktisk præcis min pointe, hvorfor skriver i, her tillader jeg mig at generalisere lidt, om alt muligt irrelevant i forhold til trådens oprindelige spørgsmål? Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 321 Skrevet 22. September [email protected] skrev, den 15.9.2025 at 13:09: Hej er der nogle der har været hos hende her https://annoncelight.dk/showad/430008 kunne være fedt at høre Jeg havde overvejet at besøge hende. Det gør jeg ikke længere. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September Nis skrev, for 7 minutter siden: Jeg havde overvejet at besøge hende. Det gør jeg ikke længere. Tak for det, så jeg også dig en tjeneste en anden dag Og mega relevant for tråden, nej som på ingen måde relevant for tråden. Tråden omhandler erfaringer fra nogen som netop har besøgt mig. Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 321 Skrevet 22. September Yasminblue skrev, for 2 minutter siden: Tak for det, så jeg også dig en tjeneste en anden dag Og mega relevant for tråden, nej som på ingen måde relevant for tråden. Tråden omhandler erfaringer fra nogen som netop har besøgt mig. Den første sætning forstod jeg ikke lige. Hvem har gjort hvem en tjeneste? Jeg tænker at det er flot du har så god en evne til at vurdere vores alles relevans ift indlægget. Umiddelbart er det meste her i tråden meget relevant dor mig og gør os klogere på, om vi bør besøge dig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 405 Skrevet 22. September Tænk der nogen der gider besøge hende. Hun er jo helt væk Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September (edited) Nis skrev, for 39 minutter siden: Den første sætning forstod jeg ikke lige. Hvem har gjort hvem en tjeneste? Jeg tænker at det er flot du har så god en evne til at vurdere vores alles relevans ift indlægget. Umiddelbart er det meste her i tråden meget relevant dor mig og gør os klogere på, om vi bør besøge dig. Ja den må du lige tænke lidt over Ahhhhh det er faktisk ikke ret svært at vurdere om det er relevant for opslaget at præcis DU, ikke har tænkt dig at besøge mig. Kom nu ind i kampen, det er ikke så svært Og jeg har det faktisk helt fint med at ingen af jer skærmkrigere besøger mig. Redigeret 22. September af Yasminblue Del dette indlæg Link til indlæg
Yasminblue 23 Skrevet 22. September DCDO skrev, for 14 minutter siden: Tænk der nogen der gider besøge hende. Hun er jo helt væk Ja eller også er det dig der er helt væk Har dine forælder ikke lært dig at hvis ikke du har noget ordenligt at sige om andre, er det bedre at lade være med at sige noget. Del dette indlæg Link til indlæg