KennethS 6 Skrevet 15. September Har nogen her på EG besøgt Melina i Aalborg? umiddelbart kan jeg ikke finde noget på hende, og hun er også ny på annoncelight. (Og jeg er helt ny herinde, så beklager hvis der mangler standard informationer) jeg synes hun ser sindssygt godt ud, og tænker ellers at give hende et besøg. https://annoncelight.dk/showad/438259 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 90 Skrevet 15. September KennethS skrev, for 50 minutter siden: Har nogen her på EG besøgt Melina i Aalborg? umiddelbart kan jeg ikke finde noget på hende, og hun er også ny på annoncelight. (Og jeg er helt ny herinde, så beklager hvis der mangler standard informationer) jeg synes hun ser sindssygt godt ud, og tænker ellers at give hende et besøg. https://annoncelight.dk/showad/438259 Der er intet at finde hverken på navn , nummer eller Annoncelight nummer .. Umidelbart er det ikke en af den slags annoncer der er røde flag ved . Jeg tror den og hun er ægte .. måske alderen er der noget med . Eneste måde er at prøve det af ., og gå igen hvis det viser sig at være fup ., men jeg tror den/hun er god nok.. tá en for holdet og fortæl os om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KennethS 6 Skrevet 16. September Klopp skrev, den 15.9.2025 at 11:36: Der er intet at finde hverken på navn , nummer eller Annoncelight nummer .. Umidelbart er det ikke en af den slags annoncer der er røde flag ved . Jeg tror den og hun er ægte .. måske alderen er der noget med . Eneste måde er at prøve det af ., og gå igen hvis det viser sig at være fup ., men jeg tror den/hun er god nok.. tá en for holdet og fortæl os om det Jeg tog chancen og besøgte hende, og det er jeg virkelig glad for jeg gjorde. Jeg købte 15 minutter uden noget tilkøb. Hun talte ikke engelsk eller dansk, kun spansk. Det gjorde ikke som sådan noget. Hun var sindssygt sød og kærlig, og levede sig virkelig ind i det. Jeg bad hende beholde trusser og bh på, fordi jeg ville tage det af hende, og det virkede til hun bare synes det var frækt. Hun kørte krop og røv op af mig, tog mine hænder op til hendes dejlige bryster, inden hun fandt gummi frem. Hun gav det kærligt på, modsat mange andre steder jeg har været, hvor der er en akavet tid hvis de giver kondomet og så står man og fumler med det. Hun gik på knæ og gav et fuldstændig sindssygt blowjob, og jeg var tæt på at komme efter 15 sekunder selv med gummi på. Jeg bad om et halvt minut til at falde ned, så jeg ikke kom for hurtigt, og det var helt fint for hende. Jeg tog hende bagefter i doggystyle hvor hun var virkelig vild, og kørte røven frem og tilbage. Bagefter red hun mig, hvor jeg kom alt for hurtigt, fordi jeg selv og hun var virkelig tændt. Hun gav søde komplimenter bagefter. Sagde jeg var en virkelig hansome Young guy. Jeg ved de gør det for at få en til at komme igen, og det virker. Hvis man som jeg er til modne kvinder, så er hun et must try! Hun er drøn flot, lækker krop, chamerende og man kan mærke hun nyder det hun laver. Stedet ligger ok diskret i vestbyen, en af sidegaderne som ikke er travle. kvinden 9/10 for mig stedet 7/10 renlighed 10/10 håber min første guide hjælper nogen, nu hvor jeg for første gang har taget en for holdet 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg