Hop til indhold
Lombardo

Ayursize i Lissabon - lækre Vanessa

Recommended Posts

Har prøvet nurumassage på Ayursize med to forskellige piger.

Link: http://www.ayursize.com/english/massagists

 

Pris for en times massage: 120 EUR - meget fin pris da sex er inkluderet.

Man betaler til telefonpigen efter massagen er overstået.

 

Placering: Meget centralt, søg i map.google.com efter "Chiado, Lissabon, Portugal", adressen ligger ca. 5 minutters gang fra dette sted. Du får den eksakte adresse ved kontakt til stedet, enten via tlf eller e-mail. Fra gaden er det helt umuligt at se at det er et massagested - ikke engang et skilt er der på ringeklokken - derfor superdiskret.

 

Vanessa

Den første oplevelse var med Vanessa som har en helt fantastisk lækker krop og pænt ansigt.

Det foregik i et stort flot lokale, lidt som i en krypt - her var der både brusekabine og plads til to madrasser placeret på gulvet. Rigtig mange levende lys og eksotisk afdæmpet musik.

 

Vil mene at dette nok har været en af de mest sensuelle massageoplevelser jeg til dato har oplevet - det overgår meget nemt de Thai body to body oplevelser jeg har prøvet herhjemme.

 

Mini Lombardo fik opmærksomhed mange gange under seancen og bagsmækken fik også en kærlig behandling. Hun var over det hele og der må ha været god kemi for jeg fik også kysset med hende - endda tungekys. Massagen indeholdt flere overraskelsesmomenter som jeg ikke havde prøvet før og som ikke skal afsløres her, det skal du selv skal ha lov til at opleve - men frækt var det.

 

Tilsidst røg der et kondom på og jeg fik lidt blow hvorefter hun satte sig i en omvendt cowgirl og red mig - normalt holder jeg i ganske lang tid og kan normalt ikke komme med kondom på - men det skete så altså alligevel med Vanessa, for pokker hvor var hun lækker at se på og hendes stønnen...

 

Sofia

Jeg ville lige prøve stedet endnu engang - men Sofia var ikke nær så god som Vanessa. For det første var lokalet meget mindre og ikke så eksklusivt som det store lokale med brusekabine. For det andet synes jeg ikke Sofia var så attraktiv og sensuel som Vanessa og jeg fornemmede at hun røg så jeg forsøgte mig ikke med nogen kys. Hendes krop var egentlig flot nok, men hendes ansigt blev jeg ikke tiltrukket af. Det var svært at kommunikere med Sofia da hun kun taler portugisisk.

En lille morsom detalje var at medens jeg sad i et venterum og ventede på at Sofia skulle blive klar, så kunne jeg fra flere værelser høre hvordan pigerne fik afsluttet massagen på behørig vis - det har alle dage tændt mig at høre pigernes stønnen og "klask" lyden af at der bliver hamret godt igennem :)

 

Min anbefaling er at booke Vanessa og bed om det store lokale med brusekabinen.

Jeg så også et glimt af Gabriela, normalt er jeg ikke til negerdamer - men hende her så faktisk lækker ud.

 

Næste gang jeg er i Lissabon, så skal jeg helt sikkert endnu en tur forbi Ayursize - god fornøjelse.

 

Lombardo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, der er ikke så mange fra Portugal.

Taler Vanessa og telefonpigen rimeligt engelsk?

Hvor gammel vil du skyde pigerne til at være?

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bean.

Tele damerne taler et fint forståeligt engelsk.

Vanessa kunne et ok basalt engelsk.

Vil tippe pigernes alder til ca. 30 år.

Vanessa er muligvis lidt yngre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...