dfreak 200 Skrevet 14. September Jeg var inde i womansworld for nogle uger siden, der kom et andet par, tror de lejede et rum, de forsvandt og nogle minutter senere kunne man på skærmen hvor der kører diverse film se nogle der lignede dem have sex, så jeg rigtig eller hvad? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 14. September dfreak skrev, for 3 timer siden: womansworld Hvad mener du? Det sted eller Padborg? I Padborg bliver man ikke filmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 32 Skrevet 15. September CamillaHusmor skrev, for 20 timer siden: Hvad mener du? Det sted eller Padborg? I Padborg bliver man ikke filmet. Er det ikke : https://www.sexidetfri.dk/sexkino-padborg/ ? Der er ingen kamera i disse lokaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 200 Skrevet 16. September (edited) Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk Redigeret 16. September af dfreak Svar på dangansenhorny 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 32 Skrevet 20. September dfreak skrev, den 16.9.2025 at 18:44: Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 275 Skrevet 24. September Dangansenhorny skrev, den 20.9.2025 at 04:47: Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug Det lyder spændende, men det vil være rart at vide det på forhånd. Er det i alle rum eller er det noget som man tilkøber i specielle rum? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg