BareMig&OsTo 22 Skrevet 14. September Hey Dette er til alle mænd og kvinder. Jeg har længe haft løst til at være med I et GB event/party. altså hvor jeg er deltagende, men har et eller andet der tricker mig, nemlig præstations angst... Har normalt ikke nogen problemer med at hejse flaget, har også haft masser af 1 til 1 tid med GP.er som har været super lækkert, så er ikke uerfaren i GP.er Er bare pisse gange for jeg ikke kan yde en skid ved sådan et GB event/party. nu når der er mulighed for at der står en 5-10 andre erfarne gutter med fuld hammer på jernet og bare giver den max gas. så kan jeg bare stå alene med svinet hængende dryppende ned af låret over i hjørnet. Nej vel.. Mænd Er der andre herinde der har samme angst som jeg, hvad tænker i.? Hvis der skulle være andre, skulle vi evt. Prøve at slå os sammen 4-5 stk, og give det en chance.? Jer der måske har haft, hvad gjorde i for at overvinde det.? Jer der har været med til sådan GB party, og haft en slap, hvordan var det pludselig at stå i det.? Piger Jer piger der har været centrum i et sådan GB, har i oplevet det at nogen stod slap alene i hjørnet.? Giver i på en eller anden måde sådan en slap lidt ekstra opmærksomhed, eller er det bare syndt.? Lad os alle stå sammen om evt. Problemer med lyster, sammen er vi stærkere... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September (edited) ja det er sku helt normalt mand, du er ik alene om det der. mange kan fint når det er 1 til 1, men når der lige pludselig står en flok gutter rundt om og kigger, så ka hjernen altså godt fucke lidt med en. det er ik fordi man fejler noget, det er bare trykket der blir for stort. hvis du vil prøve, så start med noget småt, 3-4 stykker som du selv siger, så blir det mere afslappet. og husk, ingen står og dømmer dig hvis den går død, de fleste har sku prøvet det selv. det vigtigste er bare at du selv har det sjovt, ellers gir det jo ingen mening. Redigeret 14. September af supermadsen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 14. September Jeg har prøvet det, og mere end en gang - det er lidt nederen, men part of the game. Det er måske noget med at indstille sig på det som en mulighed og ikke tage det som et nederlag. Og så er gb jo heller ikke for alle. Men hvis du er frisk, så prøv det, så kan du jo krydse den af Og der er bestemt forskel på hvordan kvinder håndterer det. Måske en ide at skriver at det er første gang/at man er lidt nervøs og så fornemme reaktionen på det (det har jeg selv gjort med succes). 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 14. September Jeg har så kun prøvet et gangbang og det var lidt en tja oplevelse på flere måder. Men der blev ikke set skævt til at man bare kiggede på. Lige umiddelbart efter gangbanget var jeg også ude i at det blev en been there done that ting, men som månedene er gået begynder det at friste igen og måske hos en anden gp'er for ligesom at starte på en frisk. Der er nemlig rigtig meget som man skal vænne sig til i det setup. Og det er helt sikkert et godt råd at se det som en mulighed og ikke et nederlag. Tak til Peter1042 for det råd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 9. Oktober Altså kan sige at hvis jeg ved på forhånd at det er en mands første gb, jeg er jeg ekstra obs på at de også kommer til. Og ja, står de lidt bagved, så sørger jeg for at lokke dem tættere på så jeg kan give dem lidt fræk opmærksomhed også. Da det for mig er vigtigt at alle mændene får det de kommer for og alle bliver forkælet godt 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg