Capstano 103 Skrevet 14. September Søger seriøse gutter til gangbang - skriv kun hvis det er noget for dig. Vi har kontakt med flere forskellige seriøse piger, men kom gerne med forslag. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 43 Skrevet 14. September Hvor holder du til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sportydick 260 Skrevet 14. September Capstano skrev, for 6 timer siden: Søger seriøse gutter til gangbang - skriv kun hvis det er noget for dig. Vi har kontakt med flere forskellige seriøse piger, men kom gerne med forslag. Hej, Jeg arbejder en del i jylland. Lyder interessant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 103 Skrevet 15. September sportydick skrev, for 10 timer siden: Hej, Jeg arbejder en del i jylland. Lyder interessant. Cool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
billy bob 19 Skrevet 15. September hej, jeg deltager gerne. du er velkommen til at kontakte mig. og er også seriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olfert Fjotballe 1 Skrevet 16. September Det lyder fedt. Jeg er også klar og interesseret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8200 11 Skrevet 16. September Bestemt også klar ! hvem er pigen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 22 0 Skrevet 18. September Jeg kommer meget rundt i Jylland så er bestemt klar, kan evt lægge hotelværelse til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 59 Skrevet 18. September Er også klar, bor i Østjylland og kan måske ligge hus til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 103 Skrevet 19. September Er nød til at lukke for tilgangen. Der er super mange der har skrevet - desværre er omkring 50% er fake, og det tager en del tid at få det siet fra. Jeg forsøger og har forsøgt at give alle svar, og skal nok melde ud når der er flere detaljer. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdfyn 27 Skrevet onsdag klokken 17:53 Hey Cap. Kunne du være frisk på en trekant med linda steele fra vojens dream d. 2 oktober? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet onsdag klokken 20:31 er frisk på gangbang og creampie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg