Hop til indhold

Prostata undersøgelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal til min første +50års helbred undersøgelse. Hvor længe skal jeg forvente at prostata undersøgelsen tager, og skal man ligge på siden ?

Skrevet

Undersøgelsen var hurtigt overstået for mit vedkommende. En urinprøve og en blodprøve, og så lå jeg kortvarigt på siden, mens lægen undersøgte min prostata med fingeren.

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, for 3 minutter siden:

Undersøgelsen var hurtigt overstået for mit vedkommende. En urinprøve og en blodprøve, og så lå jeg kortvarigt på siden, mens lægen undersøgte min prostata med fingeren.

Snakker vi sekunder eller minutter?

Skrevet
Hfyr skrev, for 17 minutter siden:

Snakker vi sekunder eller minutter?

Normalt er det under et minut vil jeg tro, så sekunder.

Skrevet
peter1042 skrev, for 11 minutter siden:

Normalt er det under et minut vil jeg tro, så sekunder.

Bortset fra ventetiden på blodprøven, så tager det kun sekunder.

Skrevet

@W.C. Fields Tak for info. Jeg tror også snart det er min tur. Jeg er spændt på hvordan jeg reagerer. Jeg har tidligere ville prøve prostatamassage ved en massør, men jeg spændte for meget. Jeg var åbenbart ikke til trafik den vej.

Skrevet

Det, der tog mest på mine nerver var nok ventetiden på svaret på blodprøven. Jeg havde nogle problemer, der kunne indikere et prostata-problem, men det viste sig at være falsk alarm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.