Hop til indhold

Agatha xxl, København

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Agatha flere gange og hun er fantastisk. Ser ud som på billederne, dejlig feminin og lækre bryster. 

Pikken er stor, meget stor og hun foretrækker at være aktiv, men man skal lige bede hende være forsigtig i starten. 

Vil sige hun er blandt de bedste transer vi har haft i DK.

Skrevet

Er der andre steder med annoncer med hende ?

hun var på shemalewiki 

• 1 month later...
Skrevet
Ham-der skrev, den 20.9.2025 at 13:44:

Har besøgt Agatha flere gange og hun er fantastisk. Ser ud som på billederne, dejlig feminin og lækre bryster. 

Pikken er stor, meget stor og hun foretrækker at være aktiv, men man skal lige bede hende være forsigtig i starten. 

Vil sige hun er blandt de bedste transer vi har haft i DK.

Bruger hun kondom som aktiv 

Skrevet

Hun vil helst uden kondom, så du skal bede hende om at bruge et før i går i gang

Skrevet

Hejsa er der andre som evt har besøgt Agatha og kan fortælle om deres oplevelser med hende? Som jeg kan forstå vil hun helst være den aktive og måske ikke så meget til kys og kæle inden. Men Agatha ser virkelig smuk fræk og lækker ud og en stor pik.. 

Skrevet

Er der nogen der ved om hun vil kneppes uden kondom ? 

Gerne pb hvis man ikke vil svare her

På forhånd tak

Skrevet
1275gt skrev, den 31.10.2025 at 14:48:

Er der nogen der ved om hun vil kneppes uden kondom ? 

Gerne pb hvis man ikke vil svare her

På forhånd tak

Hun vil gerne kneppe og kneppes uden kondom

• 3 weeks later...
Skrevet

Måske. Det lød ellers sådan... men det er stadig en afsporing.

Og nu tilbage på sporet. Læs trådstarters første indlæg og se om det du bidrager har relevans til det indlæg. Jeg har ryddet op efter din afsporing.

Doktor Diller skrev, den 5.11.2025 at 23:25:

Dette er IKKE en kritik eller en fordømmelse, vil jeg lige sige. Jeg tænder totalt på det. Altså ubeskyttet sex. Jeg tør bare ikke :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.