Swarley 587 Skrevet søndag klokken 06:15 Så fik jeg mulighed for at dejlig gensyn med @SiaUngQ, da jeg så hun kom til fredagsbar skrev jeg til hende for alenetid. Da maden og bingo var overstået, spurgte jeg hende om vi ikke skulle gå i det tilstødende lokale og efter vi havde afklædt hinanden, startede jeg med at smage på hende som hun bestemt virkede til at nyde, hun mente nu skulle jeg forkæles, så på med kondom fik så et BJ hvor hun lod sin tunge piercing komme til sin ret, vi kom rundt i flere stillinger inden jeg fik skudt kanon af i kondomet På med tøjet og så tilslutte sig resten af selskabet igen. Kan kun anbefale siaungQ og håber hun bliver lidt mere fast værtinde, så andre kan få den samme oplevelse til fremtidige fredagsbar. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 119 Skrevet søndag klokken 06:35 Har du et link evt ? Eller husere hun kun ved fredagsbar ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 251 Skrevet søndag klokken 06:43 @SiaUngQ er at finde i det jyske til dagligt. https://annoncelight.dk/showad/420884 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1148 Skrevet søndag klokken 08:58 Selvtak for det dejlige gensyn @Swarley Jeg håber på at kunne komme med til en eller to fredagsbar mere i år 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2424 Skrevet søndag klokken 09:43 Jeg vil også sige tak til Sia for en rar stund i fredags ... Ikke i Fredagsbaren, men det var tæt på ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg