stivert 160 Skrevet 16. April, 2014 Er endnu engang i det vestjyske, og søger som sædvanligt sorte/mørke kvinder, der er til det anale og deepthroat. Har I nogle anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 16. April, 2014 Uden at ville være pessimist, tænker jeg du skal være heldig... Har ingen personlige positive erfaringer i retning af dine præferencer - de mørke piger jeg har besøgt har ikke haft hverken græsk eller Deep Throat på menuen. Men måske hende her kan overtales: HOLSTEBRO NYSTARTET CHOKOBABE.Døgnåbent. Gl. Struervej. 8213 8495 5014 6894 side6.dk/resultatside/?q=peace Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 160 Skrevet 17. April, 2014 Uden at ville være pessimist, tænker jeg du skal være heldig... Har ingen personlige positive erfaringer i retning af dine præferencer - de mørke piger jeg har besøgt har ikke haft hverken græsk eller Deep Throat på menuen. Men måske hende her kan overtales: HOLSTEBRO NYSTARTET CHOKOBABE.Døgnåbent. Gl. Struervej. 8213 8495 5014 6894 side6.dk/resultatside/?q=peace Jeg har faktisk været på stedet med skiftende held. Nogle gange har jeg fået stjerne god sex, og andre gange noget virkelig lort. Jeg ender nok på Gl. Struervej i mangel af bedre, men det kunne være fedt, hvis der var nogen, som havde prøvet for nylig. Min erfaring er, at udskiftningen er stor på disse steder…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 160 Skrevet 20. April, 2014 Uden at ville være pessimist, tænker jeg du skal være heldig... Har ingen personlige positive erfaringer i retning af dine præferencer - de mørke piger jeg har besøgt har ikke haft hverken græsk eller Deep Throat på menuen. Men måske hende her kan overtales: HOLSTEBRO NYSTARTET CHOKOBABE.Døgnåbent. Gl. Struervej. 8213 8495 5014 6894 side6.dk/resultatside/?q=peace Tak for rådet . Havde en god oplevelse på stedet, hvor jeg som sagt har været før med skiftende held. Billederne er selvfølgelige falske, men pigen var nu god nok. Havde en suveræn røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg