Hop til indhold

Undskyld !!!!!! At bede om forladelse!

Featured Replies

Skrevet

(Konstruktive Privat beskeder– modtages kun som svar)

Håber, det er okay, at rækker ud i forhold til en mulig forsyning, og forsøger at mægle i konflikten. Så vi kan komme videre! 

Manglede respekt mod en person som er ordentligt, respektfuld, sanseligt og har et kæmpe hjerte. Alt det som er mangelfuld hos mig. 

Vil gerne rette op på nogle udtalelser, tidligere har fremsat. Var  i en stresset, påvirket (alkoholiseret tilstand i flere dage)  forvirret og situation har udtrykt mig på en måde, der kunne opfattes som sårende eller misvisende. Det var ikke min hensigt at skade nogen eller deres omdømme og reputation. Er en kæmpe nar og fortjener kun hån.

Var totalt forvirret, hvor kunne ikke tænkte klart og begyndte at fantaserer om noget ting der ikke var til stedet….

Der var aldrig intention om at såre nogen eller skabe konflikt. Ordvalget kan være sårende eller misvisende, og afstand tages fra disse udtalelser.

Der er gjort flere forsøg på at rette op på situationen, herunder kontakt til administratorer med henblik på sletning af beskeder, men det har ikke været muligt. Samt flere forslag om hvordan det kunne løses med de involverede parter. 

Formålet med denne besked er at bidrage til at nedtrappe konflikten og finde en fredelig løsning.

Verden har rigeligt med konflikter, og det er ønsket ikke at bidrage til flere.

“Latterligst af alt er at opretholde skinnet mod andre så længe, at man bilder sig selv ind, at det er sandheden.”
– Immanuel Kant

Et udredningsforløb hos min psykolog er igangsat for at forebygge lignende situationer i fremtiden.

Så Mit mål med denne besked er at finde en fredelig løsning, så vi kan komme videre uden at skabe yderligere konflikter, skabt af min irritationelle sind…. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.