lurikken 110 Skrevet 13. September Har lige været en tur forbi Funny i Vejle og det var en super god oplevelse. fik bestilt 1 time, og startede med en rigtig god og professionel massage hvor jeg også måtte ømme lidt under vejs så massagen var lige som den skulle være. Efter massage gled det over i en fantastisk b2b som der ingen hastværk var over så blev rigtig pirret. Så var det vende om og sexdelen var også som den skulle være. Dejlig sensuel oplevelser. Billederne er af hende og hun er en rigtig smuk pige, billederne yder ikke retfærdighed, hun er meget smukkere i virkeligheden. Link https://annoncelight.dk/showad/412718 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahj 5 Skrevet 15. September Var lige forbi ,nøj hvor en god gang hård massage , 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superman #nr1 4 Skrevet 23. September Jeg er helt enig .. Efter en dejlig arbejdsdag i Vejle området trængte jeg til en gang eftermiddag massage, valgte funny, synes hendes billeder/annonce så interessante ud .skrev til hende og fik svar næsten med det samme kom ind ad bagdøren og blev mødt af en lille pertit smuk og maget imødekommende thai kvinde . Vi aftalte 1 time(almindelig Vejle pris) lidt kys og kærtegn før jeg skulle lægge mig ned på maven til massagedelen en helt igennem fantastisk massage hård hvor den skal være hård, pinligt og kærligt hvor det nu føles rigtig anden akt vil jeg ikke rigtig gå i detaljer med ,men uden yderligere sammenligning så tænkte jeg meget på S på vej hjem, Funny har meget den samme energi nærvær lidenskab intimitet og liderlighed som jeg husker fra S og god tid ingen stress +hun er sjov snakker dansk Massagen: 9,5 sex: 9,5 pigen: 10 Stedet: 6, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 32 Skrevet 23. September Helt enig, var forbi 1 time i weekenden, og er man til hård massage og sensuel b2b med masser af indlevelse og energi, så får man det ved Funny. Kan virkelig anbefale massage delen, om du kun er til 30 min sut og knep så gå et andet sted, findes mange alternativer. Funny kan virkelig det hele. Synd at stedet er af de mest slidte i Vejle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 82 Skrevet 24. September Helt enig! Pigen er skøn, men skimmelsvampen napper næsten en i røven... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans P. 35 Skrevet 1. Oktober Hejsa Var også på besøg hos Funny I dag. Fik sjov time med hende. Hun er sjov og funny og dejlig hun snakker godt dansk. Hun er en meget lille pige men kan give god hård massage. Når det så er gjort og sagt kan jeg kun anbefalde at prøve afslutningen med Funny, hun er dælme en dejlig lille nips. Kommer nok snart igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 6 Skrevet 3. Oktober Tak for jeres gode beskrivelser af denne skønne dame. Har været forbi hende og kan kun give jer ret. Hun giver en rigtig god massage og er dejlig at være sammen med. Efter massagen hun meget god til det efterfølgende samt nærværende. Det eneste jeg ikke kunne lide ved hende var alle hendes tatoveringer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg