Hop til indhold
ohnono

Herning - hotel

Recommended Posts

Det blev tirsdag aften, havde en aftale med en gammel bolleveninde, men hun kunne åbenbart ikke alligevel, og godt liderlig som jeg var blevet begyndte jeg at undersøge lokalområdet for noget lækkert kød... kunne have valgt PD bording, men så skulle jeg af med 1200 for 30 minutter, og de piger der ude vil jeg helst hygge med 1 time af gangen da de er ret søde ;) ;) ;)

Så jeg faldt over hende her https://annoncelight.dk/annonce/118067/ny-sexet-pige-kan-idag-traeffes-privat-i-herning.

 

Jeg ringede op og hun snakkede engelsk, fin fin, hun lyder rigtig sød og jeg bestilte tid, havde ikke regnet med det var ægte billeder (( og det er det heller ikke )) så jeg var klar på at smutte igen hvis hun var no go for mig. Prisen var 800 for lidt blandet godt. Hun er en sød naboens datter med store dejlige bløde bryster og en stor blød røv, smilende og imødekommende, ikke en jeg ville se efter på gaden.. men stadig søde øjne og store bryster...

 

 

Hun spurgte hvad jeg ønskede, det blev til 15 min super fransk og 10 minutter knald i 3 stillinger, hun stønnede dejligt og blev naturlig våd, meget lækkert behageligt knald. Superfransk var blidt og hun rørte mig over hele overkroppen, boller fik også en tur, hun tager den ikke specielt dybt men hun får dig til at slappe af og bare ligge og nyde det, en dejlig gang pik massage med tunge vil jeg nok kalde det.. 

 

Men alt i alt så giver jeg 6½ ud af 10 - og grunden er at det ikke er hende på billederne, hun har store bryster og mørkt hår ja, men hun ser slet ikke så eksotisk ud som på billederne, så det bliver ikke til flere besøg her fra, men det var et dejligt afslappende knald. 

 

Men besøg hende hvis du er til damer med former og du vil behandles blidt og kærligt!

 

 

Ps jeg skød alle mine herligheder i munden på hende til slut og hun lod det rende ned at hendes store bryster, ( det giver den ½ stjerne ekstra ) dirty.. ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din beretning. Jeg tænker at der på det seneste har været mange gode piger i Herning området, og var nok ikke selv faldet for hende her. Jeg er nok også mere til minus 20k på vægten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...