19517 697 Skrevet 13. September Jeg er i den alder hvor HIV smitten højdepunkt var i mine unge dage. Derfor skræmte det mig naturligvis mere end det ville have gjort hvis det har været i min nuværende alder. Når jeg besøger en gp'er er det naturligt efterhånden for mig også at prøve at give hende en smule nydelse. På den måde elsker jeg at slikke hende. Nogle gange med held og nogle gange uden held. Jeg kan dog ikke sige mig fri for et sted i baghovedet at tænke på HIV smitten. Nogle gange er tanken stærkere og nogle gange er den sværere. Men den er aldrig helt væk. Når den er stærk undlader Jeg at slikke hende. Det sker en sjælden gang efterhånden. Det kan nogle gange undre mig at de unge piger tilbyder at putte kalorius i munden uden beskyttelse. Men det er vel fordi de unge piger ikke engang var født da HIV smitten var på sit højeste. De fleste mænd bryder sig ikke om kondomer og foretrækker sikkert af naturlige årsager at undlade. Jeg kendte engang en GP,er der ville tilbyde sine absolut mest VIP kunder at etakulere oppe i hende uden beskyttelse. Jeg har ikke tjekket det og jeg har sådan set også ligeglad men jeg mener at det sidste jeg hører det var vist nok at man kan leve et normalt liv med hives med den i kroppen. Hvis det er rigtigt er det sikkert derfor at der ikke er så mange der tænker over det mere. Ligesom at vi ikke tænker så meget over hvis der er en der siger halløj der er covid 19 virus på arbejdet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 13. September Heldigvis er hiv ikke ret smitsomt og kan nu også behandles ret effektivt. Smitterisiko er generelt lav ved oralsex, hvis man ikke har rifter eller sår i munden (under 0.04% sagde Google), og usandsynlig, hvis person med hiv er i behandling. https://www.myhivteam.com/resources/can-you-get-hiv-from-oral-sex-5-facts-and-safety-tips 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September kan godt følge dig, den tanke om hiv hænger altid lidt i baghovedet, specielt hvis man husker dengang det var helt oppe at ringe. i dag er der jo kommet prep, som faktisk beskytter ret effektivt mod hiv, men det tar jo ik de andre ting du kan fange, så gummi er stadig klogest hvis man vil være sikker. mange fyre springer over hvor gærdet er lavest og tænker det går nok, men jeg ville sku aldrig satse hele pakken for en hurtig fornøjelse. det er fint du holder fast i fornuften, ellers kan det hurtigt koste dyrt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 45 Skrevet 14. September supermadsen skrev, for 2 timer siden: kan godt følge dig, den tanke om hiv hænger altid lidt i baghovedet, specielt hvis man husker dengang det var helt oppe at ringe. i dag er der jo kommet prep, som faktisk beskytter ret effektivt mod hiv, men det tar jo ik de andre ting du kan fange, så gummi er stadig klogest hvis man vil være sikker. mange fyre springer over hvor gærdet er lavest og tænker det går nok, men jeg ville sku aldrig satse hele pakken for en hurtig fornøjelse. det er fint du holder fast i fornuften, ellers kan det hurtigt koste dyrt. Jeg har hørt midlet "PREP" blive nævnt i flere sammenhænge ifm. ubeskyttet sex og bekymring for at blive smittet med HIV/AIDS. Men umiddelbart lader det til, at det udover at være dyrt, også skal købes ved recept. Har du tilfældigvis flere informationer om prep? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 14. September Meow1990 skrev, for 1 minut siden: Har du tilfældigvis flere informationer om prep? Det meste står her: https://www.hvidovrehospital.dk/undersoegelse-og-behandling/find-undersoegelse-og-behandling/sider/prep-behandling-25072.aspx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 45 Skrevet 14. September peter1042 skrev, for 1 minut siden: Det meste står her: https://www.hvidovrehospital.dk/undersoegelse-og-behandling/find-undersoegelse-og-behandling/sider/prep-behandling-25072.aspx Mange tak skal du have 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September Meow1990 skrev, for 2 timer siden: Jeg har hørt midlet "PREP" blive nævnt i flere sammenhænge ifm. ubeskyttet sex og bekymring for at blive smittet med HIV/AIDS. Men umiddelbart lader det til, at det udover at være dyrt, også skal købes ved recept. Har du tilfældigvis flere informationer om prep? ja altså jeg har selv læst lidt op på prep, og det er egentligt ret smart hvis man vil være sikker mod hiv, men man skal bare huske at det ik beskytter mod alt det andet skidt som gonoré klamydia og syfilis. så hvis man vil være helt på den sikre side skal gummiet stadig med i tasken, ser ud til en anden bruger har linket dig til hvidover hospital hvor du måske kan få en bedre forklaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September supermadsen skrev, Lige nu: ja altså jeg har selv læst lidt op på prep, og det er egentligt ret smart hvis man vil være sikker mod hiv, men man skal bare huske at det ik beskytter mod alt det andet skidt som gonoré klamydia og syfilis. så hvis man vil være helt på den sikre side skal gummiet stadig med i tasken, ser ud til en anden bruger har linket dig til hvidover hospital hvor du måske kan få en bedre forklaring Hvordan man får adgang til prep kan jeg heller ikke svare på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000SD 22 Skrevet 20. September supermadsen skrev, den 14.9.2025 at 20:32: Hvordan man får adgang til prep kan jeg heller ikke svare på Får egen læge til at udskrive det, da det er på recept desværre, eller køber online fra hvad jeg kan finde, men det er jo også risky, om man så overhovedet får det rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 45 Skrevet 5. Oktober 8000SD skrev, den 20.9.2025 at 04:56: Får egen læge til at udskrive det, da det er på recept desværre, eller køber online fra hvad jeg kan finde, men det er jo også risky, om man så overhovedet får det rigtige. Så er det om at finde en grimasse der kan passe. Omtrent så akavet som dengang man i en alder af 16 skulle købe kondomer første gang. Men, PREP kunne da spice en ferie i Thailand genvaldigt op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 78 Skrevet 5. Oktober Ifølge sundhed.dk er den største risiko for smitte af AIDS/HIV via. vaginalt eller analt samleje uden beskyttelse. Der er en risiko forbundet ved skedesekret og sæd/presæd. Så risikoen er tilstede, når du slikker hende. Korrekt - du kan leve et helt normalt liv i dag med AIDS. Medicinen er naturligvis vigtig, for at du kan leve et normalt liv. Hvis du er bekymret for, at du er smittet kan du enten gå til egen læge eller klinik. Med begge er du beskyttet af tavshedspligt, medmindre en ægtefælle/samlever har samtykke til at se dine lægelige dokumenter. Håber det gav et svar på dine bekymringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 5. Oktober Meow1990 skrev, den 14.9.2025 at 18:18: Jeg har hørt midlet "PREP" blive nævnt i flere sammenhænge ifm. ubeskyttet sex og bekymring for at blive smittet med HIV/AIDS. Men umiddelbart lader det til, at det udover at være dyrt, også skal købes ved recept. Har du tilfældigvis flere informationer om prep? Kære Meow Hvis du kontakter din egen læge og fortæller at du er sex arbejder, Homo, eller bi seksuel med mange skiftene partner - Så vil du kunne tildeles Prep ganske gratis - Det kræver dog at du møder op til kontrol efter gældende regler - Hvor du så også chekkes for andre kønssygdomme - Er du i tvivl - så på med dutten Danmark Madame Elisabeht 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg