Hop til indhold

Sarah Milf - pas på hende

Featured Replies

Skrevet

Og med "pas på hende" mener jeg "tag jer rigtigt godt af hende" (så kunne man lige vende anmeldelsens forventning, hehe)

Jeg er lige kommet hjem fra besøg hos Sarah Milf aka Naughty One

Hendes engelske ordforråd er ikke så stort, men google translate er jo efterhånden blevet ret ok at bruge.

Hun er smilende, nærværende, fræk og sensuel. Hendes udstråling gør at billederne faktisk er lidt dårligere end virkeligheden.

Da vi var kommet lidt over den akkavede sprogbarriere, og begyndte at tale kropssprog så gled det hele som smurt. I må selv vælge smøremiddel, men jeg ved godt hvilket jeg ville bruge ;)

Jeg har sjældent været med en kvinde som jeg så tydeligt kunne mærke at hun nød min behandling, og da jeg er lidt en pleaser af natur, så blev det bare endnu bedre for mig.

Det eneste jeg overhovedet kan opstille som et muligt negativ, var at en af de ydelser, jeg havde bedt om, ikke blev leveret. At resten var langt over forventning, opvejer så rigeligt det hele.

Alt i alt vil jeg give hende "jeg kommer helt sikkert igen, næste gang hun er på kanterne"/10 :P

PS. Hun giver også nogle ret gode knus :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.