Hop til indhold

Anmeldelse af et besøg hos Mina Miracle

Featured Replies

Skrevet

Det er længe siden, jeg sidst har skrevet en anmeldelse, men denne oplevelse fortjener virkelig at blive delt.
Lidt uden for Randers fandt jeg et nyt sted, som fra første øjeblik gjorde et godt indtryk. Rummene var velindrettede, pæne og rene – man fornemmer hurtigt, at der er tænkt over både stemning og detaljer.
Mina selv er en utrolig smuk og imødekommende kvinde, der med sin udstråling og varme skaber en tryg og behagelig atmosfære. Hun har en naturlig evne til at få samtalen til at flyde, både før, under og efter besøget, hvilket gjorde hele oplevelsen afslappet og personlig.
Serviceniveauet var i top, og helhedsindtrykket var langt over det sædvanlige. Det er ikke ofte, man møder nogen, der kombinerer professionalisme med så meget charme og nærvær – og derfor står besøget helt klart som noget særligt.
Jeg kan kun give min varmeste anbefaling. Hvis Mina kommer forbi Jylland igen, kan jeg sagtens forestille mig, at interessen bliver stor – og med rette.

https://annoncelight.dk/showad/429969

Skrevet

Jeg har selv mødt hende kort jod SG i Rødovre . Flot pige . Bare ikke min smag. !

Er det et upcoming bordel?

Skrevet
kapan skrev, den 12.9.2025 at 12:24:

Det er længe siden, jeg sidst har skrevet en anmeldelse, men denne oplevelse fortjener virkelig at blive delt.
Lidt uden for Randers fandt jeg et nyt sted, som fra første øjeblik gjorde et godt indtryk. Rummene var velindrettede, pæne og rene – man fornemmer hurtigt, at der er tænkt over både stemning og detaljer.
Mina selv er en utrolig smuk og imødekommende kvinde, der med sin udstråling og varme skaber en tryg og behagelig atmosfære. Hun har en naturlig evne til at få samtalen til at flyde, både før, under og efter besøget, hvilket gjorde hele oplevelsen afslappet og personlig.
Serviceniveauet var i top, og helhedsindtrykket var langt over det sædvanlige. Det er ikke ofte, man møder nogen, der kombinerer professionalisme med så meget charme og nærvær – og derfor står besøget helt klart som noget særligt.
Jeg kan kun give min varmeste anbefaling. Hvis Mina kommer forbi Jylland igen, kan jeg sagtens forestille mig, at interessen bliver stor – og med rette.

Du har helt ret, hun er noget ud over det sædvanlige, skide sød og pisse fræk.. Har både mødt hende og veninder Emily i Slagelse og det er med garanti den frækkeste kombination du kan forstille dig;) 

Vil lige tilføje at jeg selv er fra djævel øen, tilbringer bare en del tid i det jyske pga arbejde..

Skrevet

Nogen der ved om hun kommer til at have en fast vagt eller kommer tilbage i den nære fremtid?

Skrevet
Sleino skrev, for 39 minutter siden:

Nogen der ved om hun kommer til at have en fast vagt eller kommer tilbage i den nære fremtid?

Så vidt jeg ved vil hun være der ca hver 14. dag.. Du kan altid prøve at skrive til hende og spørge;)

• 2 weeks later...
  • 7 months later...
Skrevet

Beklager at jeg genopliver en gammel tråd her. Efter lidt kiggen omkring fik jeg øje på Mina, og har en lidt anderledes forespørgsel jeg gerne vil spørge hende, om det evt. kunne høre under "grændsesøgende," som hun skriver. Men jeg kan kun finde hendes profil hos seduction girls, og vojens dream, og så en annonce fra 2022 på annoncelight. Jeg kunne godt tænke mig at kontakte hende direkte på mail, så mit spørgsmål er, om du kan huske om det stadigt er hendes email adresse? https://annoncelight.dk/showad/333881

kapan skrev, den 12.9.2025 at 12:24:

Redigeret af Breakfast Club

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.