Hop til indhold
HejMedDig112

Anna B & Carmen Trekant - Aarhus

Recommended Posts

Hej drenge,

Tidligere på dagen så jeg opslag fra Anna B at hun var tilbage I Aarhus og der var mulighed for trekant med hendes veninde Carmen. Jeg havde tidligere været hos Anna B og har kun gode erfaringer derfra. Da jeg så Carmens profil tænkte jeg hun var en af de absolut flotteste kvinder jeg havde set overhovedt!

Det var hurtigt og nemt at få kontakt, 45 minutter. Normal sex / blow med condom osv. 1200 hver.

Måske ikke lige det mest diskrete sted.

Døren blev åbnet af to vidunderlige flotte tøser, med kurver og former de helt rigtige steder. Hurtigt i bad og så var det bare afslappet stemning, kys, knus, nusse, small talk, teasing, meget fnisen og grinen. Carmen blev ved med at tease Anna som gjorde det hele meget sjovere og sexet.

Vi startede ud med lige så stille og roligt med handjob, blow hver for sig, eller samtidigt, mens de tesser hinanden. Efterfult at blow fra Carmen, med Anna oppe på toppen af mit ansigt, mens man bliver rørt alle de rigtige steder.

Derefter begyndte Carmen at ride mig mens Anna stadig var på toppen. Det er godt nok nogle perfekte bryster og former de har sig.

Efterfulgt og lidt fordkellige positioner og afslutning med blow fra Anna, mens Carmens sexede krop ligger ved siden af mig og mam kan bare røre og kysse alle de rigtige steder.

Der kan også en del ekstra goder her og der som der normalt betales ekstra for. 

Som fx lidt deep throat her og der, Carmen der spanker Anna og siger jeg også skal spanke Hende, noget dirty talk undervejs. 

Der var sådan lidt skiften hvor den ene siger hun er meget bedre end den anden til x eller y, som gjorde oplevelsen en del sjovere og spændene.

Anna: 10/10

Carmen: 10/10

Service: 100/10

Lokation: 6/10

Komme igen? 100%

https://annoncelight.dk/showad/351313

https://annoncelight.dk/showad/400526

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder ret meget som min onsdag.  

Er 100 % enig i din point givning. Meget grin og fnis, men det gjorde bare oplevelsen endnu mere positiv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sapioman skrev, Lige nu:

Lyder ret meget som min onsdag.  

Er 100 % enig i din point givning. Meget grin og fnis, men det gjorde bare oplevelsen endnu mere positiv 

Helt enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...