Hop til indhold

Recommended Posts

.Hej jeg hedder Soda, sød thaipige i privat hus

Jeg har besøg soda i Herlev. Hun virke rigtig søde. Jeg fik en times massage, som hun gjort rigtig godt. 

Hun spurgt om jeg vil mere, selvfølgelig for noget extra. 

Hun var hurtig ud hendes tøj. Hun havde en dejlig krop som hun brugt rigtig godt. 

Hun var bestem ikke bange for berøring. 

Jeg kan kun anbefale hende. Jeg komme sikker tilbage en anden dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så Jeg været tilbage hos Soda i Herlev.

Jeg ankom men stadig at finde den rigtig dør. Men hun kom hurtig og åben døren. 

Hun inviter mig indfor, hvor vi start med at sidder i sofa, hun komme sad ved siden af mig, hun kun husk mig fra sidst. Snakke om løs og fast. Hun er ligeså sød som hun se ud på billederne. 

Aftalt at jeg tog en time med massage og b to b. Så måtte vi se om jeg fik lyst til mere. 

Hun gav lidt massage, med godt med oil først på mig. Så gik det ikke lang tid før hun tog tøjet af og begynde en skøn b to b på ryggen. Det var virkelig dejlig, og jeg havde lidt kold hænde .med fik dem hurtig varm, ved at rør ved hendes dejlig krop. Jeg fik lov at røre hvor jeg har lyst. 

Efter 15min skulle forsiden også have en tur. med hendes dejlig røv og fisse helt op i hoved. Jeg må siger dejlig røv. så lidt pussyslidt. Så blive enige om at have sex også lidt problem med kondom et men hun sutte på min pik. Og fik en nyt kondom på. 

Fik lov at nyde hende. Og da vi var færdig, spurgt hun om jeg vil have et bade. Måske næste gang. 

Men tog sig god tid til mig. Kan kun give hende de bedst anbefaling herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...