Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

synes lige jeg vil komme med en anmeldelse og helt sikkert en anbefaling til at i besøger hende. 
Jeg blev i sidste uge sådan rigtig sensommer liderlig (som man jo engang imellem bliver ramt af :biggrin:) så jeg gik på jagt blandt alle annoncer på de frække sider, så efter en del søgen faldt jeg over annoncen med “Danske Alexandra” Jeg fik skrevet til hende med mine ønsker og kort tid efter var der svar, mine ønsker var ikke noget problem, så vi fik aftalt en lækker fræk halv time. :wub:

Jeg kom frem til aftalt adresse og blev lukket ind i opgangen, her skulle jeg bare gå op så helt forpustet blev jeg taget imod af den sødeste og flotteste pige, vil sige at hun er meget pænere i virkeligheden end på de billeder hun har på annoncen. Jeg bliver vist ind i et værelse der oser af sex :razz: og med Alexandra stående der let påklædt med en helt igennem fantastisk krop, så kan man da ikke andet en at blive lidt genert :rolleyes:

Jeg bliver ved om at tage tøjet af og vi indtager sengen sammen. Vil skåne jer for alle de saftige detaljer, men nøj hun smager godt :P:razz: og jeg vil mene at hun blev helt ærligt og naturlig tændt, føltes i hvertfald sådan :)

Efter det frække ligger vi i sengen og snakker, hun er bare så naturlig let at snakke med og hun er en utrolig smilende person. 
Hun får 10 ud af 10 fra mig og jeg kommer helt sikker igen :wub:

Synes i skal give jer selv muligheden for at besøg hende, men lov mig at i passer på hende <3https://annoncelight.dk/showad/437302

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig denne anmeldelse. Jeg har besøgt Alexandra før hun fik nye bryster. hun sutter bedre end gennemsnittet og dejligt med en dansk slank kvinde, tager tager imod uden at man føler sig røvet bagefter. 

Dog var der et mindre minus ved oplevelsen. Da jeg skulle slikke hende, blev jeg mødt med en grim lugt dernede. Jeg kunne ikke få mig selv til at sige noget, men valgte ikke at slikke hende. Jeg gennemførte oplevelsen uden et ord, for tænkte, det kunne være hende phværdi eller hvad man ellers kan kalde det, som var ude af spil.

Jeg vil meget gerne give Alexandra en ny chance for hun var super sød og imødekommende og meget bedre service end gennemsnittet.

Dejligt hun har fået nye bryster. det må give hæve hende figur lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg så sige det var bestemt ikke tilfældet da jeg besøgte hende og jeg har faktisk været ved hende en gang mere efter dette opslag. Da jeg var ved hende var der overhovedet ingen dårlig duft dernede, og jeg vil sige jeg ville have lagt mærke til det hvis det var, for nyder at slikke pigen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aarhusbanditten

Der vil jeg lige fortælle, at det er altså kun kunderne der ikke kan komme i bad ved hende. Hun har adgang til bad til sig selv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...