Danske Natasja 328 Skrevet 11. September GANBANG På Frederiksberg. Skriv for dato og tid gangbang plads (max 7): 1 time inkl. sperme mig i ansigt - 1000kr 2 timer inkl. sperme mig i ansigtet 1500kr uden kondom + 1000kr (test på stedet) anal: Gratis Sandwich/Double penetration: Gratis Se mit event og referencer her på siden - søg på Danske Natasja og Natasjaxxx Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo, mundknep i mit tempo, 2 pikke i fissen, sandwich og analsex Info om Mig (Natasjaxxx): Petit dansk/Mørk i huden 28 år Trimmet, ikke helt glat fisse 3 piercinger i fissen Faste små bryster Fersken røv Har du lyst til at deltage, så skriv en sms med alder, højde, drøjde og baggrund på 91840527. Våde kys Natasja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 706 Skrevet 11. September Hvad er det præcis man bliver testet for i den test ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 256 Skrevet 11. September Sorry for OT men kommer du aldrig til Fyn også ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 13. September Blue man skrev, den 11.9.2025 at 10:00: Hvad er det præcis man bliver testet for i den test ? Klamydia, gonore, psyfilis, HIV og herpes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 14. September Badboyfyn skrev, den 11.9.2025 at 21:13: Sorry for OT men kommer du aldrig til Fyn også ? Nej desværre ikke pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 706 Skrevet 14. September Danske Natasja skrev, den 13.9.2025 at 09:32: Klamydia, gonore, psyfilis, HIV og herpes Kan man test for alt det på stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 465 Skrevet 16. September Nej, diverse lægeforeninger påpeger igen og igen, ar hjemme-tests af kønssygdomme ikke virker. Det er lidt dumt, at de anvendes til diverse gangbangs, for der sker helt sikkert smitte undervejs som følge.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 72 Skrevet 16. September Hører nok til i sin egen tråd, men tror der er sket en del i løbet af årene i forhold til selvtest: https://www.webmd.com/sexual-conditions/what-to-know-about-at-home-std-tests Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 17. September Blue man skrev, den 14.9.2025 at 15:34: Kan man test for alt det på stedet ? Ja det kan man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 328 Skrevet 17. September Legetimen skrev, for 19 timer siden: Nej, diverse lægeforeninger påpeger igen og igen, ar hjemme-tests af kønssygdomme ikke virker. Det er lidt dumt, at de anvendes til diverse gangbangs, for der sker helt sikkert smitte undervejs som følge.. Det syntes jeg ikke er en kommentar der hører hjemme denne tråd. Derudover kan jeg fortælle dig at de test jeg bruger er CE godkendte og 99,8% pålidelige. Selvfølgelig hvis du bruger ikke CE godkendte test er de ikke pålidelige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 8 Skrevet 17. September Danske Natasja skrev, for 32 minutter siden: Det syntes jeg ikke er en kommentar der hører hjemme denne tråd. Derudover kan jeg fortælle dig at de test jeg bruger er CE godkendte og 99,8% pålidelige. Selvfølgelig hvis du bruger ikke CE godkendte test er de ikke pålidelige. Du ved godt CE er virksomheden egen test, det handler faktisk ikke helt om dens funktion, men mere om miljø og sikkerhed.. . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg