Techmanden 216 Skrevet 11. September Det er et stykke tid siden, jeg har skrevet en anmeldelse, men nu er der en fantastisk grund til at gøre det. Længe har jeg kigget på Cilles profil og flere gange skrevet med hende, men vores kalendere har ikke passet sammen. Jeg har ofte undret mig over, at der kun er et par få ældre anmeldelser af Cille, men hendes profiltekst virkede oprigtig, så jeg tillagde de manglende anmeldelser mindre betydning. Forleden kom jeg sent hjem fra arbejde og poppede Cille. Selvom det var over midnat, og jeg egentlig var for træt til at få besøg, skrev jeg til hende impulsivt. Cille svarede prompte – som altid sød og venlig – og vi aftalte, at hun skulle besøge mig. Ca. 40 minutter senere ankom hun. Damn. Så smilende, livsglad og charmerende. Der er så meget liv i hendes øjne, og hun er nærværende på en måde, jeg i mine 25 år med denne hobby sjældent har oplevet. Der er ingen tvivl om, at hun kan lide det, hun laver. Hun var eminent til at følge stemningen og bidrage til, at den blev endnu bedre. Uanset om man taler overfladisk eller mere seriøst med Cille, falder det hende helt naturligt. Lidt kælen i sofaen – Cille er en kvinde, der ved, hvordan en mand skal behandles, og hun er ikke bleg for at tage teten. Jeg var i snakkehumør, da jeg befandt mig i noget af det bedste selskab, jeg nogensinde har prøvet. En time mere blev hurtigt tilføjet… Lige så sød, charmerende, nærværende og indbydende Cille er uden for sengen, lige så meget er hun det i sengen. Hun kan sit håndværk som ganske få, jeg har oplevet. Selve sexakten var også fantastisk. Jeg finder det dog ikke rigtigt at gå i detaljer, for Cille er meget mere værd end en beskrivelse af de enkelte ting. Men tag ikke fejl – hun har lyst til det, hun laver, og det er man ikke et øjeblik i tvivl om. Hånden på hjertet: Jeg har været sammen med rigtig mange glædespiger, men Cille er uden tvivl en af de bedste oplevelser. Det er på ingen måde sidste gang, jeg får besøg af hende… Nogle af hendes billeder er af ældre dato, og der er kommet et par kilo ekstra på kroppen. Det var forventet, men hun er alligevel fræk, smuk og sexet. Alderen er svær at vurdere, men skæv er den ikke. Cille får mine varmeste anbefalinger. Jeg frygter bare, at det bliver et utroligt dyrt bekendtskab, da Cille, som hun selv skriver, har en sensuel væsen og forførende kvindelighed https://annoncelight.dk/showad/312926 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg