Ml31 2 Skrevet 10. September Mady&69. New kinky Girl in Frederikshavn. PAS PÅ. hold jer væk. For det første en der ikke hende på billederne. Men stadig en lille men meget sur ligeglad ikke engelsk talene overhovedet. Påstår hun. Kommer ind, smider tøjet. Sur sidder hun i sengen med tøj på og irritere sig over hun er der. Min pik er for stor så vi ka ikke ha sex. Men hun kan sutte og spille den af. Nå dum som jeg er godkender jeg det. Man kunne lige så godt lave helikopteren, det var mere frækt end hun suttede eller spillede. Fuldstændig ubrugeligt og koldt. så dårligt har jeg aldrig prøvet. 1min gad hun ikke mere og sad med sin tlf og oversat alt muligt. Jeg skulle gå, og jeg tilbød enda bare hun skulle sige og kigge på mens jeg spillede pik til hende og ikke andet. Den service tilbød hun ikke, jeg skulle bare gå. Og pengene kunne jeg ikke få, der er Max gået 5 min nu. Blev truet med alt muligt, hvis jeg ikke gik. Hold jer væk.Mady&69 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 10. September https://annoncelight.dk/showad/408249 Profil: Mady&69 Profil oprettet: 01/08 2024 https://annoncelight.dk/profile/Mady%252669 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jyden87 1 Skrevet 11. September Jeg har selv kigget på hende, men der er rigtig mange dårlige anmeldelser i forvejen plus hende den anden hun formentlig rejser med (Lory 06) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 76 Skrevet 11. September Det viser bare vigtigheden af, at man som kunde undersøger gp'en inden besøget, taster nummeret her 408249 i søgefeltet - selv med alle de dårlige anmeldelser, så har hun alligevel været her siden 1/8 2024 Så der må stadigvæk være mange der falder i fælden og betaler for en rigtig dårlig kort oplevelse og vi kommer ikke af med disse fakes gp før vi stopper med at besøge dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 17 Skrevet 11. September Hvor finder du de reference nr. NP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 11. September Happyhour skrev, for 47 minutter siden: Hvor finder du de reference nr. NP? Det står altid sidst i linket i adressefeltet, når du er inde på annoncen. Kan du ikke se det, fordi linket er for langt (f.eks. på din mobil), kan du kopiere linket og sætte det ind på en sms-besked til dit eget nummer (så du ikke kommer til at sende det til andre), tryk på billedet der kommer frem og tryk på “konverter til tekstlink”. Håber det giver mening. Det fungerer på en iPhone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 69 Skrevet 11. September Jeg gør det at jeg kopire linket og søger på google "eroguide >indsæt link her<". Jeg husker billederne fra en tidligere annonce og anmeldelse på en oplevelse der endte i det røde felt. https://www.eroguide.dk/forum/topic/202879-meget-uoplagt-pige-i-støvring-hold-jer-væk/ Læs selv. Jeg er nu nede med at man kan tage en chance i ny og næ, men det ændre stadig ikke på at det er træls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 63 Skrevet 11. September Reference nummer fungerer også fint på android mobil, når man trykker på adresse feltet vises kun sidste del af linket hvor nummeret står. Og så er det bare at søge på Eroguide. Er Mady samme pige som Lory06 ? https://annoncelight.dk/showad/407749 Lyder meget som samme opførsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 82 Skrevet 4. Oktober Det afspejler faktisk nok der tale om en handlet pige som ikke har lyst til at være med i dette frivilligt men er tvunget til levere nogen kontanter sørgeligt og triste - det finder sted - hvad skal man gøre når man oplevere de ting - se med rødt - det er det bedste for pigen og kunden - så man ikke risikere dette - købesex er ikke tvang eller rettigheder til at få stillet sin seksuelle sult - derimod skal man bakke ud når det lugter af tvang - og anmelde Ja man har måske mistet lidt kontanter - men man har sin moral og etik på plads og handler rigtig - såfremt man ikke anmelder fortsætter denne udnyttelse jo med bagmændene - hvis hun gav betalingen tilbage - hvad tror du pigen risikere fra bagmandens side Er i Aarhus pt - https://annoncelight.dk/showad/407749 Hvad kan du gøre VED MISTANKE OM MENNESKEHANDEL, RING TIL: Center mod Menneskehandels hotline har åbent på hverdage mellem kl. 8.30 - 16.00 og weekend og helligdage mellem kl. 9.00 - 15.00. Ring på telefon + 45 70 20 25 50. Du kan være anonym, når du ringer. Udenfor åbningstiden kan du lægge en besked på telefonsvareren. Du kan også kontakte politiets hotline på telefon: + 45 33 43 06 08. Eller indsæt din anmeldelse på www.politi.dk/da/hjaelppolitiet/rufferi_kvindeh/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kartofflen 10 Skrevet 6. Oktober Jep besøgte hende ikke længe siden. Hun var tydeligvis slet ikke interreseret og engageret i det, var der ikke mere end få minutter før jeg synes det var alt for ukomfortabelt. Adressen de giver er heller ikke 100% korrekt, den de giver tillader dem at få et indblik over dig og området før du kommer ind, tror også de har 1 eller 2 spotters rundt omkring for sikre at man er alene eller ikke politi. De giver den rigtige adresse som er meget tæt på derefter. Ærveligt fordi jeg havde glædet mig at miste min møddum men nu føler jeg mig bare helt traumatiseret samt jeg er pisse fattig så de penge rammer hårdt. Jeg bebrejder hende ikke, det er fucked up og bare skummelt, hun lignede en der ikke havde været ud af værelset i 2 uger af ren tvang. Sikke et held med første gang prøvelse af gp. Føler stadig på kanten af angst-anfald. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 70 Skrevet 6. Oktober Det er altså begyndt at blive virkelig åbenlyst nu. Mange herinde er nok bange for at anmelde det grundet diskretion. Men det kan altså gøres anonymt. håber en som har besøgt hende og selv set det vil anmelde det anonymt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg