Hop til indhold
Syden

Monik - Junkerhohlweg 8

Recommended Posts

Da jeg skrev en anmeldelse i går, blev jeg frisk på at køre til Flensborg.....så det gjorde jeg  :-P

 

Jeg har tidligere nydt et besøg hos Lina på Junkerhohlweg 8 og i denne uger er hun der sammen med Monik, som også ser dejlig ud.

 

Monik åbnede døren og begge pigerne præsenterede sig. Jeg valgte Monik fordi jeg havde lyst til en slank pige med store bryster (de viste sig at være meget hårdt pumpet og hårde).

 

Efter et hurtigt bad lå vi i sengen og snakkede og kyssede lidt. Hun havde ikke travlt og det havde jeg heller ikke.

 

Efter lidt tid slikkede jeg hende og så blev til tid til at rulle gummi på......vi sprang det franske over og jeg gik direkte til missionær.

 

Da hun havde fået en god tur vendte vi os om og hun tog en ridetur (det er hun god til). Jeg blev mere og mere klar, så jeg tog hende igen i missionær med benene ud til hver side og kneppede til jeg ikke kunne mere.

 

Bagefter lå vi og snakkede lidt inden jeg tog et bad og smuttede.

 

Jeg kunne godt fristes af en tur med Lina og Monik sammen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...