Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der i dag. Lækker feminin trans. Billederne passer måske ikke helt, men blev positivt overrasket. Eneste minus er at hun havde bh på under det hele og ikke har silikone. Men lækker slank krop, fantastisk røv, fin størrelse pik og sød personlighed. Hun er fra Rumænien. 

Stedet kunne godt være mere diskret, mødte en mand der ellers boede i huset, fordi jeg gik den forkerte vej rundt til døren. Først da jeg spurgte igen, blev jeg guidet den rigtige vej. 

Det blev til gensidig blow, begge med kondom, uden koster ekstra. 69 og hun modtog lidt sorte kys/slik. Blev kneppet lækkert i munden. Derefter var jeg passiv, der var hun god, kunne dog godt ønske mig lidt flere positioner end doggie, men det er måske fordi jeg havde en fantastisk oplevelse som passiv med Carolina der pt husere i Odense. 

Hun kom og så skiftede vi til at jeg var aktiv. Det fandt jeg ud af ikke var mig. Så det varede ikke så længe. 

Så mistede jeg pusten og stod og spillede den af mens jeg rørte hendes krop og hun masserede mine balls. 

Udseende 8/10

Stedet 5/10

Oplevelsen 7/10 

Håber at det kan bruges 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mmicky skrev, for 19 timer siden:

Been there today. Nice feminine trans. The pictures may not quite match, but I was pleasantly surprised. The only downside is that she was wearing a bra underneath and doesn't have silicone. But nice slim body, amazing ass, nice size dick and sweet personality. She's from Romania. 

The place could be more discreet, I met a man who otherwise lived in the house because I went the wrong way around to the door. Only when I asked again was I guided the right way. 

It turned into mutual blowjob, both with condoms, without extra cost. 69 and she received some black kisses/candies. Was fucked deliciously in the mouth. After that I was passive, she was good there, could have wished for a few more positions than doggie, but maybe that's because I had a fantastic experience as passive with Carolina who currently lives in Odense. 

She came and then we switched to me being active. I found out that wasn't me. So it didn't last that long. 

Then I lost my breath and stood there playing it while I touched her body and she massaged my balls. 

Appearance 8/10

The place 5/10

The experience 7/10 

Hope it can be used 

Thank you very much for a great review. Does her face looks like in the pictures?

If she is feminine, I can be ok with the bra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...