Hop til indhold

Recommended Posts

God formiddag herinde :)

Link; Annoncelight

Der er ikke så tit jeg får taget mig sammen til at anmelde som jeg kunne tænke mig.

Jeg har for en uges tid siden være forbi Lotus, der holdt til på Amager.

Fin kommunikation over sms, nemt at få en aftale i stand med efter min erfaring.

Stedet er fint, lejlighed i en opgang med dørtelefon, så der ikke for meget unødig trafik på trappen.

Så snart jeg blev lukket ind og her mener jeg lige foran døren nærmest, var der en røv i en stol med et stort tykt sort tæppe over, hovedet må så være inde i stuen tænker jeg uden at kende lejligheden :lol:

Havde bestilt kombineret, så knep af fissen og afslutning i røven.

Det var Lotus som afbilledet på nogen af billederne, tror der er billeder af et par forskellige piger, da flere deler annoncen.

Betaling foregik over mobile pay og Lotus var til at snakke med undervejs.

Alt i alt en god oplevelse og jeg kommer formentlig igen når jeg er på de kanter igen :)

Jeg gav 1.400 for dette setup, men der tilbydes forskelligt - har aldrig været den store tilhænger af oral så har ikke prøver den alm. glory hole der også tilbydes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...