Hop til indhold
Mr Hyde

Discountoplevelse i Kolding - lav pris, lavere service

Recommended Posts

Jeg har i aften besøgt Ana til en 30 minutters aftale og var ude igen maksimalt 15 minutter senere, efter hvad der må være et af mine til dato mest forcerede knald. 
Pigen er hende man ser på billederne, hun svarer hurtigt på sms og er let at lave aftale med og stedet er centralt men ganske diskret. 

https://annoncelight.dk/showad/416336

Der var ikke meget smil eller imødekommenhed, og hun var tydeligvis nervøs for om overboerne skulle blive generet af lyde fra hendes lejlighed, hvilket er forståeligt men også hæmmende for knalderiet når bare det at lægge sig forsigtigt i sengen medfører tysser fra hende. Efter grundig afspritnimg af hænder og lem, gav hun et 1,5 minutters blæs, muligvis uden kondom, men i hvert fald med en del tænder. Lige pludselig havde jeg fået kondom på og opdagede det først da hun fjernede hovedet. 69 eller slik af fisse, blev blankt afvist, jeg måtte dog kortvarigt slikke meget forsigtigt på hendes bryster. Herefter meget forsigtig missionær, assisteret af store mængder glidecreme - det var vigtigt at være lydløs, selvom sengen er noget knirkende ragelse og sex naturligt vil få den til at give lyd men jeg synes dog at det lykkedes mig at knalde stort set uden at sengen klagede sig. Jeg var næsten stolt. Efter hvad der må have været nogle få minutter var det tid til stillingsskifte, “doggy” blev der befalet, og yderligere missionær var udelukket. Det var allerede her meget tydeligt at jeg bare skulle komme så hurtigt som overhovedet muligt, men det har uheldigvis den modsatte effekt på mig, selv om jeg egentligt også så småt var begyndt at glæde mig til, at det var overstået. Jeg stod således og stødte løs så lydsvagt som muligt mens hun klagede sig næsten lige så lydløst og vi delte begge det fromme håb, at jeg snart kunne komme. Efter højest et par minutter, gav hun dog op, befriede mig for kondomet og tog en serviet frem som hun med nogle fagter lod mig forstå, at jeg skulle komme i ved selv at spille den af.   Der var ingen lydhørhed for mit forslag om at hun kunne sidde overskrævs på mit ansigt mens jeg gjorde arbejdet, og heller ikke nogen hjælp med det udover lidt tantekys på min brystkasse mens hun storsindet holdt servietten. Det lykkedes mig ved en dedikeret indsats at komme efter nogle minutters højhastighedsfiler og hun sørgede for, at ikke den mindste dråbe undslap servietten. Herefter var der høflig selvaftøring og jeg fik udpeget skraldeposen som jeg skulle smide mine i alt tre servietter ned i. Fra jeg lagde mig nøgen på sengen til jeg var igang med at klæde mig på, var der gået højest 10 minutter. 
30 minutter takseres til 600 kr. jeg gav hende 700 før vi startede, i det håb at det måske ville medføre lidt god stemning og service, men de ekstra 100 kunne jeg godt have sparet. 

jeg kan bestemt ikke anbefale Ana - noget kan godt være så billigt at det man får, er for dyrt. 
Lesson learned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...