Dangansenhorny 2 Skrevet for 22 timer siden Davs alle, Jeg overvejer at prøve en penispumpe og vil gerne høre jeres ærlige erfaringer. Virker de reelt til noget – enten midlertidigt eller på længere sigt – eller er det bare markedsføring og salgsgas? Har et specielt brand man kan bruge? Jeg er ikke ude på at blive "en ny mand", men er nysgerrig ift. om det faktisk kan gøre en forskel fx ift.: Midlertidig størrelse (før sex) Bedre erektioner Længerevarende effekt ved regelmæssig brug? Har nogle af jer brugt dem – og i så fald, hvilken type? Vakuumpumpe med cylinder? Elektrisk vs. manuel? Har dog læst på ala netdoktor Sider at det ødelægger mere end det hjælper Håber nogen vil dele lidt ærligt. Tak på forhånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1270 Skrevet for 22 timer siden Der er skrevet en del om emnet i tidens løb, måske kan du finde svar i en tidligere tråd. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=penispumpe&quick=1&type=forums_topic&nodes=50 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 2 Skrevet for 18 timer siden Julius skrev, for 4 timer siden: Der er skrevet en del om emnet i tidens løb, måske kan du finde svar i en tidligere tråd. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=penispumpe&quick=1&type=forums_topic&nodes=50 Mange tak !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 21 Skrevet for 17 timer siden Jeg har en pumpe, og ja, den bliver synlig tykkere, men kæft jeg syntes det gør nas. Det føles jo nærmest som den bliver rykket af, altså ikke sådan rykket af, men.. ja find selv ud af det om det er pumpen der er for billig eller jeg gør noget forkert ved jeg så ikke. kvalitet, altså det er et plastikrør med en silicone manchet til at tætne, en slange og en håndpumpe. har lidt svært ved at se om en dyr skulle kunne lave et bedre arbejde end en billig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slikken 18 Skrevet for 6 timer siden Jeg har en pumpe... bruger den med forsigtighed. Jeg synes det er en lidt vild fornemmelse at den bare vokser inde i røret - det kan også gøre lidt ondt. Grunden til min forsigtighed er en oplevelse jeg havde for et par år siden. Under en seance med en dominant kvinde var pumpen på i længere tid (måske en time). Dagen efter var min forhud hævet helt vildt op - lignede et meget betændt område (var ved vagtlæægen - en kvinde - der var ingen infektion). Der gik over en uge før hævelsen faldt så meget at forhuden kunne glide frem og det var ret smertefuldt/ubehageligt. Har ikke oplevet nogen langtids virkninger, men er som sagt meget forsigtig nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg