KomIgen 50 Skrevet 9. August, 2014 Så er hun da på igen... https://annoncelight.dk/annonce/145424/studine-nicki 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 9. August, 2014 Det ligner ikke den Nicki. Hun ville ikke lade sig fotografere bagfra. Så det er en anden pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 9. August, 2014 Det ligner ikke den Nicki. Hun ville ikke lade sig fotografere bagfra. Så det er en anden pige. men det er samme mail? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. August, 2014 men det er samme mail? Jeg synes også den ligner den samme mail, men profilnavnet på annoncelight (som vist er lidt i udu) er ikke den samme. Linker lige til en af hendes gamle annoncer, som hun vist har glemt at slette: https://annoncelight.dk/annonce/106528/nicki-i-herning-torsdag-d-20-21562393 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 9. August, 2014 Det er vel ikke usandsynligt at hun kan have oprettet en ny profil. Men det er vel næppe sandsynligt at en anden har overtaget hendes mailkonto? Det kunne da være interessant at mødes med hende til sex i det fri. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 9. August, 2014 tjah, kigger hun forbi herning området igen, kigger jeg da også gerne forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 10. August, 2014 Grunden til at jeg tvivler, er de ar hun har bag på det ene ben, Disse ar har vi tidligere snakket om herinde, og de ville ikke være så nemt at skjule. Jernsvinet, var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget vinduesglas?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 10. August, 2014 Jeg synes også den ligner den samme mail, men profilnavnet på annoncelight (som vist er lidt i udu) er ikke den samme. Linker lige til en af hendes gamle annoncer, som hun vist har glemt at slette: https://annoncelight.dk/annonce/106528/nicki-i-herning-torsdag-d-20-21562393 Var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget glas?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 10. August, 2014 Grunden til at jeg tvivler, er de ar hun har bag på det ene ben, Disse ar har vi tidligere snakket om herinde, og de ville ikke være så nemt at skjule. Jernsvinet, var det ikke noget med, at hun havde skåret sig på noget vinduesglas?? Må indrømme at jeg ikke lagde mærke til det ved hverken mit første eller andet besøg, først ved mit 3. besøg spurgte jeg hende lidt til det, da jeg havde læst en anden brugers insuationer og hendes eget svar omkring det og hun viste mig sine ar, som næsten ikke ses - ihvertfald ikke på billeder - jeg synes faktisk de bare er med til at give hende personlighed - tattooveringerne derimod kunne jeg godt undvære 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 10. August, 2014 Nej hun har skåret i sig selv, har hun fortalt mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 10. August, 2014 Der er vist mange svar på de ar.. Men har nu modtaget flere billeder af hende bagfra.. Og det er den dejlige forrygende Nicki... Kan bare ikke få kontakt.. Nogen som er heldige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 11. August, 2014 Interessant at se om hun har fået lavet bryster eller droppede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. August, 2014 Nej hun har skåret i sig selv, har hun fortalt mig. Nu vælger jeg så at tro på hende selv: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 11. August, 2014 Rigtigt god pointe, men en anelse underligt du så selv vælger at fortælle mig hun har skåret i sig selv, da hun var yngre. Måske hun bare ikke gider folk, der så spørger ind til det og fortæller en lille hvis løgn og et fald. Det pynter ikke på hendes elles smækre krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 14. August, 2014 (edited) Rigtigt god pointe, men en anelse underligt du så selv vælger at fortælle mig hun har skåret i sig selv, da hun var yngre. Hvem er det du skriver til? Redigeret 14. August, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars 1985 0 Skrevet 12. November, 2014 Er der nogen som ved om hun er stoppet? Længe siden man har hørt noget fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 17 Skrevet 3. Januar, 2015 Den dejlige pige er vel ikke vendt tilbage? Jeg savner sgu hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg