Hop til indhold
Rasmus52

NiCki Herning

Recommended Posts

Var et smut forbi Herning i går, lå turen ind til Smukke Nicki flot Kvinde må man sige, så jeg bestilte 1/2 T  Ikke noget piven  Slugte enhver Dråbe Så den blev Malket Ren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk lækker tøs, naturlig og næsten for sød  - og super service !  enig...

bestemt en anbefaling værd... - når man nu ikke kan have hende for sig selv...  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var et smut forbi Herning i går, lå turen ind til Smukke Nicki flot Kvinde må man sige, så jeg bestilte 1/2 T  Ikke noget piven  Slugte enhver Dråbe Så den blev Malket Ren

Har du et link til Nicki??? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jubii - så er Nicki endelig tilbage i Herning ... https://annoncelight.dk/annonce/123426/studine-nicki-i-herning-i-dag-og-paa-loerdag 

Er længe siden sidst - så jeg var ved at blive helt nervøs for den smukke. Men øv jeg først ser det nu - kan ikke få det ind i dagens mødeprogram :sad:

Jeg så den også først lidt sent - hun plejer ellers at være flink til at annoncere flere dage i forvejen og skrive, hvornår man kan ringe og booke aftenen før  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ang Besøg hos Nicki, 

Har I lagt mærke til , at der er Ulækker Dyner  som op til sikkert mange andre  også har ligget i Det syntes jeg ikke rigtig om, godt nok er meget sød, men Vedr Rene Linie 

der mangler hun lidt  :cool:  Nicki Læser du denne status så få de Ulægger  Dyner Ud til Højre  så få Værelset  I en bedre stand med mere Hygge Belysning

Mvh A/R :eek:

Redigeret af Rasmus52

Del dette indlæg

Link til indlæg

bare  ikke så nemt at køre "til møde" i weekenden ... men godt for jer :smile:

Og til det med dyner - så har jeg aldrig oplevet dem som ulækre. Tværtimod tænker jeg at vaskemaskine og tørretumbler må køre konstant

Redigeret af Herning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ang Besøg hos Nicki, 

Har I lagt mærke til , at der er Ulækker Dyner  som op til sikkert mange andre  også har ligget i Det syntes jeg ikke rigtig om, godt nok er meget sød, men Vedr Rene Linie 

der mangler hun lidt  :cool:  Nicki Læser du denne status så få de Ulægger  Dyner Ud til Højre  så få Værelset  I en bedre stand med mere Hygge Belysning

Mvh A/R :eek:

Nicki er kun i Herning nogle få dage ad gangen, så mon ikke betrækket skiftes fra gang til gang - jeg synes det er rigtig GFE med dyner og selvom jeg plejer at være kritisk mht. belysningen, så har jeg ikke haft noget at udsætte på belysningen, de gange jeg har besøgt Nicki. Værelset har også været rigtig fint istand, men nu indrykker jeg heller ikke annoncer på https://annoncelight.dk/ for at genere pigerne  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jern

Hvad mente du med det sidste punktum?

Du mener sidste sætning? Jeg så på et tidspunkt at Rasmus52 havde indrykket en annonce på https://annoncelight.dk/ , hvor han bl.a. kaldte både Nicki og Lille søde Sofie fisseletter, fordi de ikke gad lave aftaler med ham/han ikke kunne finde ud af at lave aftaler med dem. Men de skal åbenbart stadig generes ved enhver lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke set hendes annoncer før, og kan ikke finde nogen på annoncelight lige nu, men hun lyder jo fantastisk :)

Kører hun slet ikke ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke set hendes annoncer før, og kan ikke finde nogen på annoncelight lige nu, men hun lyder jo fantastisk :)

Kører hun slet ikke ud?

Du må spørge hende selv  :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ved at være rigtig længe siden hun har været at træffe. 

kom ofte hos Nicki og håber hun snart vender tilbage. 

De gange jeg har besøgt hende har jeg kun fået go behandling af den dejlige pige! 

hvis du læser dette nicki så skriv til mig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge

Vi skal nok ikke regne med at se hende igen...

Hvis hun dukker frem igen, og jeg har besøgt hende meget ofte.. Vil jeg overveje en ekstra gang at besøge hende, tænker man kan fortryde det meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Hej drenge

Vi skal nok ikke regne med at se hende igen...

Hvis hun dukker frem igen, og jeg har besøgt hende meget ofte.. Vil jeg overveje en ekstra gang at besøge hende, tænker man kan fortryde det meget

.....og det betyder hvad, forstår ikke en bønne af dette ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...